• Σχόλιο του χρήστη 'Εκπαιδευτικός' | 7 Ιουλίου 2021, 09:50

    για το άρθρο 62 Από τους αξιολογητές των μαθητών λείπει ο πιο σημαντικός : οι μαθητές ! Τα σχολεία έγιναν για τους μαθητές και όχι για τους εκπαιδευτικούς. Οι μαθητές θα έπρεπε στο τέλος της σχολικής χρονιάς μέσα από ηλεκτρονική πλατφόρμα να αξιολογούν ανώνυμα τους εκπαιδευτικούς τους. Σύμβουλοι και Διευθυντές φοβούμενοι τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών θα βάζουν σε όλους άριστα. Το ίδιο συμβαίνει με τις βαθμολογίες των εκπαιδευτικών σε μαθητές. Δεν νοείται αξιολόγηση χωρίς επιβράβευση και τιμωρία. Ένα κίνητρο για να γίνει καλύτερος ένας εκπαιδευτικός είναι μια οικονομική ενίσχυση . Αυτή μπορεί να είναι κάποιο πόσο ετήσιο ή μηνιαίο ή κουπόνια για αγορά βοηθητικού εκπαιδευτικού υλικού π.χ. βιβλία, Η/Υ, πληρωμένα, σεμινάρια κλπ Δεν είναι τιμωρία εκπαιδευτικός με κακή αξιολόγηση να πάει για επιμόρφωση. Δεν είναι τιμωρία εκπαιδευτικός με κακή αξιολόγηση να μην μπορεί γίνει στέλεχος εκπαίδευσης.Άλλωστε στελέχη γίνονται μόνο το 10% των εκπαιδευτικών. Με το υπόλοιπο 90% τι γίνεται; Τιμωρία είναι αν για δύο συνεχόμενα έτη έχει κακή αξιολόγηση να μην πάρει την προβλεπόμενη αύξηση (Μισθολογικό κλιμάκιο).Πιστεύει κανείς ότι η όποια επιμόρφωση γίνεται αναγκαστικά θα έχει κάποιο αποτέλεσμα ; Ελάχιστα πράγματα μπορεί να γίνουν με την αναγκαστική επιμόρφωση. Συμπερασματικά αυτή η αξιολόγηση που προτείνει το νομοσχέδιο δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα για τον απλούστατο λόγο : δεν θα υπαρχει ΚΑΜΙΑ αρνητική συνέπεια στους αδιάφορους ή ανεπαρκείς εκπαιδευτικούς . Και κάτι ακόμα γιατί κάποιος εκπαιδευτικός που αξιολογείται θετικά να μην χρειάζεται επιμόρφωση για να γίνει καλύτερος. Η επιμόρφωση δεν είναι μόνο για τους ανεπαρκείς εκπαιδευτικούς.