Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1ε) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο διοίκησή τουςΣχόλιο του χρήστη ΡΑΦΑΗΛ ΡΟΥΣΗΣ | 23 Ιανουαρίου 2011, 16:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εκπαιδευτική μονάδα αναγνωρίζεται γενικά σαν ένας σημαντικός φορέας τόσο για τη λήψη εκπαιδευτικών αποφάσεων όσο και στην εκτέλεση τους,. Μετά δε από τις επιχειρούμενες αλλαγές και μεταρρυθμίσεις εμφανίζεται στο προσκήνιο της εκπαιδευτικής πολιτικής ως ένας παράγοντας κλειδί τόσο για την αποτελεσματικότερη άσκηση της εθνικής πολιτικής όσο και στη διαμόρφωση <> πολιτικής . Στα πλαίσια της σχετικής αυτονομίας που διαθέτει η εκπαιδευτική μονάδα οφείλει να διοικείται από εκπαιδευτικούς που έχουν πιστοποιημένες γνώσεις: α) διοίκησης εκπαιδευτικών μονάδων β) νέων τεχνολογιών τουλάχιστον σε επίπεδο-Β γ) εκπαίδευσης ενηλίκων δ) διαχείρισης οικονομικών θεμάτων ε) βραχυπρόθεσμου και μακροπρόθεσμου εκπαιδευτικού προγραμματισμού Επιπλέον θα πρέπει να γνωρίζουν το περιβάλλον, εσωτερικό και εξωτερικό της σχολικής μονάδας, και να διαθέτουν επικοινωνιακές δυνατότητες με αυτό. Συμπερασματικά οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν την διοίκηση θα πρέπει να έχουν τις δυνατότητες να συμβάλλουν στη διαμόρφωση εσωτερικής πολιτικής στην σχολική μονάδα τόσο για την ανάπτυξη της μαθησιακής διεργασίας όσο και στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, δομώντας ένα οργανωτικό σχεδιασμό με έμφαση σε θέματα συνεργασίας (εκπαιδευτικών –μαθητών –γονέων –κ.α.), συμμετοχής όλων των μετόχων της στις δραστηριότητες και διαδικασίες συλλογικότητας των αποφάσεων της, έρευνας και δράσης σε επίπεδο εκπαιδευτικής μονάδας.