• Σχόλιο του χρήστη 'Βασιλης Κολλιας' | 7 Ιουλίου 2021, 13:28

    Επειδη δεν δουλεύω στην πρωτοβάθμια ή την δευτεροβάθμια εκπαίδευση (και οσοι/ες διδάσκουν εκει έχουν γνώση να στηρίξουν την αξιολόγησή τους), εγω θέλω να επισημάνω δυο πράγματα: α) να υπάρχει μέριμνα για την παρακολούθηση του φόρτου εργασιας που προστίθεται κάθε φορά που ζητούνται ενέργειες απο τα ανώτερα ιεραρχικά κλιμάκια. Εκπαιδευτικοι και στελέχη έχουν ενα δυσκολο έργο να επιτελέσουν και δεν μπορούν να ειναι ολοι "ηρωες της εκπαίδευσης". Οταν η διοίκηση δεν παρακολουθεί τον πρόσθετο φόρτο εργασίας που επιβάλλει, ξεχνώντας οτι το κυριο εργο της εκπαιδευτικου ειναι η διδασκαλία, οχι η λογοδοσια, δημιουργεί τις προυποθέσεις για μελλοντικά προβλήματα. (το οτι θα εχει στοιχεία του φόρτου εργασίας δεν σημαίνει οτι ΔΕΝ θα ζητήσει ενέργειες. Αλλα χρειάζεται να ξέρει τι συνέπειες έχουν οσα ζητάει). β) ο εκσυγχρονισμός της Ανώτατης Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης πρέπει να λογαριάσει την ιδια τη Διοικηση της Εκκλησίας. Αυτο λέει η κοινή λογική. Δημιουργείται η εντυπωση οτι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει (https://www.orthodoxianewsagency.gr/epikairotita/ystati-ekklisi-gia-symparastasi-enantia-sto-listriko-nomosxedio-tou-ypourgeiou-pou-perifronei-tin-ekklisia/). Η αιτιολόγηση στην Αναλυση Συνεπειών Ρυθμισης ειναι πολυ γενικόλογη , σε αναντιστοιχία με τις αντιδράσεις που προκαλεί (θα μπορούσε να ειναι γενικόλογη για κατι με το οποιο η πλειοψηφία συμφωνεί). Δεν ειναι καλη εικονα αυτη. Θυμιζει Αριστειδη Στεργιάδη.