• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ Κ' | 7 Ιουλίου 2021, 15:03

    Νομοσχέδιο στο οποίο υποβαθμίζονται μεταπτυχιακά, πτυχία κι ένα σωρό άλλα αντικειμενικά κριτήρια στις κρίσεις στελεχών, υπέρ άλλων καθαρά υποκειμενικών κριτηρίων και εμπειρίας. Συνάδελφος έχει 3 μεταπτυχιακά, 2 πτυχία, έχει τερματίσει επιμόρφωση με μοριοδοτούμενα σεμινάρια, ασπαιτε, εκδδα, κτλ. του έχει βγει το λάδι σε διάβασμα (και έξοδα) και τελικά είναι έρμαιο του νυν διευθυντή του που έχει μόνο ένα Β2 (lower) και 14 περίπου χρόνια ως διευθυντής. Ο συνάδελφος δε, δεν μπορούσε να γίνει ποτέ υποδιευθυντής γιατί το σχολείο δεν είχε τον απαραίτητο αριθμό μαθητών. Πόνταρε σε επιμόρφωση και πτυχία. Τώρα ΠΑΛΙ δεν έχει ελπίδες γιατί ο μηδαμινών προσόντων νυν διευθυντής θα τον ξεπεράσει λόγω της προτεινόμενης μοριοδότησης και λόγω "συνέντευξης". Μπαίνει ένα σωρό κόσμος σε μεταπτυχιακά με ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ή/και πληρώνει δίδακτρα (πχ ΕΑΠ), για να είναι τελικά έρμαιο γνωριμιών και συνέντευξης (δηλαδή μίας στιγμιαίας εντύπωσης ακόμα και ΑΝ ΟΛΑ στη συνέντευξη είναι καθαρά και ηθικά). Και μόνο λόγω αυτής της ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΗΣ υποβάθμισης τίτλων το νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο. Και τι πάει να πει "συναφές με το αντικείμενο"??? Δηλαδή ένας διευθυντής σχολείου με μεταπτυχιακό από το ΕΑΠ (πχ Επιστήμες της Αγωγής) γιατί δεν θεωρείται συναφής τίτλος από τη στιγμή που καλείται να κάνει ΚΑΙ μάθημα?? Αν έχει μεταπτυχιακό στην Παιδοψυχολογία από τη στιγμή που θα πρέπει ΚΑΙ να επιλύει προβλήματα παιδιών δεν είναι συναφές?? Και αν θέλετε οπωσδήποτε διαφοροποίηση σε τίτλους πρέπει να προβλέψετε πολλές παραμέτρους όπως τη χρονική διάρκεια (άλλο μεταπτυχιακό 1 ετός "αγορασμένο" από Βουλγαρία και άλλο 2-3 ετών από το ΕΑΠ, για το οποίο σου βγαίνει η πίστη). Δεν θα μπω σε άλλες λεπτομέρειες γιατί αφενός έχουν χιλιογραφτεί αφετέρου είναι σίγουρο ότι τίποτα πάλι δεν θα λάβετε υπόψη, όπως ακριβώς κάνατε και για το νομοσχέδιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.