Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη Μαρίνα Κ. | 7 Ιουλίου 2021, 15:41
Άρθρο 13: Γενικά η λειτουργία των ΚΕΔΑΣΥ και φυσικά η στελέχωση τους αποτελεί "πρόβλημα" εδώ και χρόνια καθώς είναι νομίζω η τέταρτη φορά που αλλάζουν ονομασία και τροποποιείται η λειτουργία τους. Πρωτίστως η στελέχωση τους θα πρέπει να γίνεται με μόνιμο προσωπικό με πολυετή εμπειρία και πρόσθετα προσόντα καθώς αποφασίζουν για το σχολικό μέλλον ενός μεγάλου αριθμού μαθητών. Δεν είναι δυνατόν να στελεχώνονται κυρίως από αναπληρωτές συχνά με μηδενική προϋπηρεσία και άγνοια των σχολικών δομών και θεσμών.Ακόμα και όταν προσλαμβάνονται σε αυτά αναπληρωτές θα πρέπει να έχουν προϋπηρεσία τουλάχιστον 4 ετών. Οι μόνιμοι που θα εργάζονται σε αυτές τις δομές καλό είναι να έχουν αυξημένα προσόντα και πολυετή εμπειρία σε σμεαε ή/και τμήματα ένταξης. Δώστε κίνητρα στους μόνιμους να τα δηλώνουν προσφέροντας ίσως ένα επίδομα θέσης, εξειδικευμένες επιμορφώσεις πάνω στο αντικείμενο τους κα. Καθώς οι αρμοδιότητες των ΚΕΔΑΣΥ είναι πολλές, όπως αναφέρονται στο άρθρο 9,καλό είναι να αυξηθούν οι θέσεις όλων των ειδικοτήτων, ώστε να γίνεται σοβαρή δουλειά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Και επειδή μιλάμε για διεπιστημονικότητα,στη βασική ομάδα που βλέπει τους μαθητές θα πρέπει να περιλαμβάνονται όλες οι ειδικότητες και όχι μόνο ψυχολόγος,κοινωνικός λειτουργός και εκπαιδευτικός ειδικής. Καλώς πράττετε και αναδιαμορφώνετε αυτές τις δομές.