Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη Μελίνα Κιζιρίδου | 7 Ιουλίου 2021, 18:17
Στο άρθρο 31 παρ. 1 β) θα πρέπει να αυξηθούν οι 4 μονάδες σε 6 γιατί θεωρώ ότι είναι λίγες και καλό είναι να αντανακλούν την προσπάθεια του εκπαιδευτικού για μάθηση και εξέλιξη. στην ίδια παρ. 1 β) θα πρέπει να προστεθεί πιστοποιητικό ή βεβαίωση επιτυχούς ολοκλήρωσης προγράμματος επιμόρφωσης Α.Ε.Ι. ή πιστοποιημένης επιμόρφωσης από φορείς εποπτευόμενους από το ΥΠΑΙΘ (ΙΤΥΕ- Διόφαντος) ή πιστοποιημένης επιμόρφωσης από πιστοποιημένους φορείς επιμόρφωσης (ΚΕ.ΔΙ.ΒΙΜ, Κ.Ε.Κ, Κ.Σ.Ε) 0,30 μονάδες ανά 50 ώρες βάσει βεβαίωσης ή πιστοποίησης και έως δύο (2) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Δεν μπορεί βεβαιώσεις από το ΕΑΠ 150 ωρών να μην προσμετρούνται!!! ή παρακολουθήσεις σε όλα Α.Ε.Ι 50 και 100 ωρών που σου δίνουν διδακτικές μονάδες (ECTS) και να μην προσμετρούνται!!! Δεν μπορεί επιμορφώσεις εκπαιδευτικών με παρακoλουθήσεις και εξετάσεις που έγιναν στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε) στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Κοινωνία της Πληροφορίας" να μην προσμετρούνται!! στην παρ. 1 βε) το Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης και η ένταξη στο Μητρώο των επιμορφωτών Α' και Β΄επιπέδου είναι δύο διαφορετικά πράγματα και πρέπει να σπάσει. Να είναι αυτόνομα με μία μονάδα το καθένα. Αλλο να είσαι επιμορφούμενος και άλλο να είσαι επιμορφωτής.