Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΙΚΟΣ | 7 Ιουλίου 2021, 21:59
Αρθρο 29, παρ. 6, εδ. στ: Για να έχει κάποιος δικαίωμα να θέσει υποψηφιότητα για τη δ/νση Πρότυπου ή Πειραματικού σχολείου πρέπει να έχει υπηρετήσει υποχρεωτικά 12, τουλάχιστον, μήνες σε τέτοιο σχολείο. (Αυτή η ρύθμιση ισχύει εδώ και χρόνια. Μόνο η επιλογή του 2011 ΔΕΝ έγινε με αυτόν τον όρο.) Αυτή η προϋπόθεση ΔΕΝ επιτρέπει να "ανοίξει" ο χώρος των σχολείων σε προσοντούχους εκπ/κούς που επιθυμούν να αναλάβουν την ευθύνη της δ/νσής τους. Και το σκεπτικό (υποτίθεται πως) είναι ότι είναι τόσο ιδιαίτερα στη λειτουργία τους σχολεία, που αν ΔΕΝ τον έχει ζήσει κάποιους υπηρεσιακά, ΔΝΕ θα μπορεί να τα διευθύνει. Αυτό όμως ΔΕΝ μπορεί εν των πραγμάτων να γίνει για τα ΝΕΑ ΠΡ, και ΠΕιρ. σχολεία, ούτως ή άλλως! ΔΗλ. οι δ/ντές τους ΔΕΝ έχουν προϋπηρεσία σε τέτοια σχολεία, αλλά αναλαμβάνουν τη δ/νσή τους. Οπότε, έχουμε στρεβλή εφαρμογή αυτού του κριτήριου. ΚΑι κάτι ακόμα, εξίσου σημαντικό: ΝΑ πιο "ιδιαίτερα" στη λειτουργία τους σχολεία, είναι τα ΜΟυσικά και τα ΚΑλλιτεχνικά σχολεία. ΑΛλά για αυτό το είδος σχολείου, ποτέ δεν τέθηκε ως προϋπόθεση το να έχει υπηρετήσει κάποιος επί 12μηνο σε τέτοια, για να έχει δικαίωμα να θεσει υποψηφιότητα για τη δ/νσή τους. Μόνο να έχει μουσικές ή καλλιτεχνικές γνώσεις τίθεται, παντα, ως προϋποθεση. Και ορθά. Ας είναι, λοιπόν, υψηλά τα γνωστικά προσόντα κάποιου που θέλει να θέσει υποψηφιότητα για τα Π και Π. Σχολεία. Όπως είναι τώρα: Μάστερ και ντοκτορά. ΑΝ ΔΕΝ μπορεί να μπει στη λογική τους, ας φανεί, στη συνέντευξη.