• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ' | 7 Ιουλίου 2021, 23:29

    Θεωρώ τραγικό λάθος την κατάληψη θέσης ευθύνης από εκπαιδευτικούς ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων. Η μοριοδότηση των Μεταπτυχιακών να γίνει με βάση των αριθμό των εξαμήνων φοίτησης και να διαφοροποιούνται ανάλογα. Θεωρώ υπερβολή την μοριοδότηση τίτλων για τους οποίους δεν υπήρχε η δυνατότητα ίσων ευκαιριών απόκτησης από όλους, όπως Β επίπεδο επιμόρφωσης στις ΤΠΕ, ΑΣΠΑΙΤΕ. Να προσμετράται η συμμετοχή σε υπηρεσιακά συμβούλια (Π.Υ.Σ.Π.Ε. – Π.Υ.Σ.Δ.Ε.) και συμβούλια επιλογής στελεχών ως τακτικό ή αναπληρωματικό (με 5 τουλάχιστον ετήσιες συμμετοχές) μέλος. "Οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται ....... από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, ως προς την υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκειά τους" Συμφωνώ να έχει λόγο στην αξιολόγηση ο διευθυντής της σχολικής μονάδας, αλλά ο σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης να κρίνει την υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια το θεωρώ υπερβολικό και ανεδαφικό αφού δεν έχει καν εικόνα των εκπαιδευτικών της μονάδας. Ο ηλεκτρονικός φακέλος για κάθε εκπαιδευτικό ή στέλεχος της εκπαίδευσης, που θα τον συνοδεύει στο μητρώο του και ως μια μορφή ηλεκτρονικού βιογραφικού είναι πολύ σημαντική καινοτομία τόσο για την υπηρεσία όσο και για τον ίδιο.