Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΝΗ ΜΑΚΡΗ | 8 Ιουλίου 2021, 06:45
Aποτελεί μέγιστο λάθος η μη αναγνώριση της υπηρεσίας στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ως διδακτική εμπειρία. Η κατάργηση της διδακτικής υπηρεσίας θα αποτρέψει εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ από το να εργαστούν σε ΚΕΔΑΣΥ. Επιπλέον, είναι εντελώς αδικαιολόγητη η μη προσμέτρηση της υπηρεσίας μας ως διδακτική εμπειρία. Τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (όπως τα ΚΕΣΥ) δεν αποτελούν διοικητική υπηρεσία αλλά εκπαιδευτική με σαφές διδακτικό έργο (εκπόνηση εξατομικευμένου προγράμματος, αξιολόγηση παιδιών, παρεμβάσεις σε σχολεία κλπ) Αναφορικά με το πτυχίο του διδασκαλείου, αποτελεί πρόκληση η μη μοριοδότησή του στις επιλογές προϊσταμένων ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. όταν σήμερα μοριοδοτούνται παντός είδους "πληρωμένα" σεμινάρια και άλλα αμφιβόλου αξίας μεταπτυχιακά. Στο διδασκαλείο ήταν προϋπόθεση η επιτυχία σε αδιάβλητες εξετάσεις για την εγγραφή και διετή φοίτησή του με παρακολουθήσεις, εργασίες και εξετάσεις. Επρόκειτο για αξιοκρατικό πτυχίο. Στο νομοσχέδιο μοριοδοτείται επιλεκτικά μόνο στις επιλογές διευθυντών Α/θμιας και συμβούλων εκπαίδευσης ΠΕ 70. Γιατί εξαιρούνται οι νηπιαγωγοί ΠΕ 60 και οι υποψήφιοι για θέσεις προϊσταμένων σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.; Γιατί μοριοδοτούνται πτυχία σχολών που έχουν καταργηθεί πχ ΣΕΛΕΤΕ ΣΕΛΔΕ κλπ και όχι το πτυχίο του Διδασκαλείου ;