• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος 3Σ' | 8 Ιουλίου 2021, 13:21

    Άρθρο 85, Κατανομή μαθητών σε τμήματα Η δυνατότητα δημιουργίας τμημάτων, διαφορετικά από την αλφαβητική σειρά, με κριτήρια που υιοθετεί ο Σύλλογος Διδασκόντων εγκυμονεί κινδύνους όξυνσης σχέσεων μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας με θέματα όπως π.χ.: 1) Δημιουργία τμημάτων σε μία τάξη με μαθητές/τριες όμοιων ακαδημαϊκών επιδόσεων, των υψηλών και των χαμηλών. Να ισχύει η απόλυτη αλφαβητική κατανομή και να δίνεται η δυνατότητα στον Σύλλογο Διδασκόντων να παρεμβαίνει τεκμηριωμένα, κατά περίπτωση και για παιδαγωγικούς λόγους, στη μετακίνηση μαθητή/τριας σε άλλο τμήμα. 2) Με την εισαγόμενη ρύθμιση δίνεται ευκαιρία σε γονείς-κηδεμόνες να ασκούν πίεση στη σχολική μονάδα (διεύθυνση – εκπαιδευτικούς) και να απαιτούν την ένταξη του παιδιού τους σε τμήμα της αρεσκείας τους, με βάση κριτήρια άλλα από παιδαγωγικά. Γραμματειακή υποστήριξη Είναι απαραίτητη η θεσμοθέτηση της ύπαρξης γραμματειακής υποστήριξης όλων των σχολικών μονάδων με προσωπικό που να έχει βεβαίωση χρήσης ΤΠΕ τουλάχιστον Α΄ επιπέδου και με καθορισμένο καθηκοντολόγιο. Χρήσιμο είναι να αξιολογείται η συμβολή της στην εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας από τη διεύθυνση, το σύλλογο των εκπαιδευτικών το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων και το μαθητικό συμβούλιο.