Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
άρθρο 31 παρ.2 αγ) και αστ) : Πρώτο και δεύτερο μεταπτυχιακό: Πολύ σωστά πριμοδοτούνται με 4 και 3 μόρια αντίστοιχα και ορθώς δεν γίνεται διάκριση με βάση το χρόνο διάρκειάς τους, καθώς πολλοί εκπαιδευτικοί κατέχουν παλαιότερα μεταπτυχιακά, πιο απαιτητικά και δυσκολότερα στην ολοκλήρωσή τους απ’ ότι τα σημερινά, ενώ μεταπτυχιακά στη Διοίκηση Σχολικών Μονάδων δεν προσφέρουν τίποτε παραπάνω από την αντίστοιχη ετήσια επιμόρφωση των 400 ωρών των Πανεπιστημίων, η οποία εξ’ άλλου αποκτάται με εξετάσεις. βζ) και βη) : Στην παρούσα φάση, καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί η πιστοποίηση όσων επιμορφώθηκαν στο Β1 (και στο Β2) επίπεδο, γιατί οι εξετάσεις αναβλήθηκαν λόγω covid, δεν πρέπει να ισχύσει η προτεινόμενη μοριοδότηση. Προτείνεται να μοριοδοτηθεί η παρακολούθηση επιμόρφωσης των Β1 και Β2 επιπέδων με 0,25 μόρια εκάστη. γ) : Η μοριοδότηση των ξένων γλωσσών με 4 συνολικά μόρια είναι αρκετά μεγάλη καθώς λαμβάνουν τον ίδιο αριθμό μορίων με ένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών. Προτείνεται μικρότερος μέγιστος αριθμός μορίων και μικρότερη διαφορά στη μοριοδότηση μεταξύ των επιπέδων Β2, Γ1, Γ3. παρ. 3 εγ) : Η αυξημένη μοριοδότηση στην εμπειρία του Διευθυντή σχολικής μονάδας με 6 μόρια είναι υπερβολική καθώς πριμοδοτούνται οι παλιοί διευθυντές που δεν έχουν ουσιαστικά αξιολογηθεί, ενώ καθίσταται απαγορευτική η υποψηφιότητα των νέων συναδέλφων. Προτείνεται μέγιστη μοριοδότηση 4 μορίων.