Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη 2ο ΚΕΣΥ Ανατολικής Αττικής | 8 Ιουλίου 2021, 14:35
Μερικές αναγκαίες επισημάνσεις: 1. Το Νομοσχέδιο οφείλει να προωθεί την κατοχυρωμένη θεσμικά ισότητα των δύο φύλων, άρα δεν πρέπει να αναφέρεται μόνο στο αρσενικό πρόσωπο όπως π.χ. στις αναφορές για στελέχη (Δ/ντές, Προϊστάμενοι μόνο) καθώς και στο μαθητικό δυναμικό (μαθητές μόνο). 2. Η Παράλληλη-Στήριξη είναι και Συνεκπαίδευση, έτσι, όμως, όπως αναφέρεται στο νομοσχέδιο μοιάζει να αγνοεί αυτή την τόσο σημαντική διάσταση του θεσμού της Παράλληλης Στήριξης-Συνεκπαίδευσης που τόσο προσπαθούμε να εδραιώσουμε στα σχολεία, μέσα από τις γνωματεύσεις μας, αλλά και την γενικότερη στήριξη που προσφέρουν τα ΚΕΣΥ προς αυτά. 3. Τα αιτήματα προς αξιολόγηση στα ΚΕΣΥ των μεγάλων πόλεων και ιδιαίτερα της Αθήνας έχουν αναμονή κατά μέσο όρο τουλάχιστον δύο – δυόμιση έτη οπότε, δεδομένου του μεγάλου αριθμού αιτημάτων σε αναμονή καθώς και του ελλιπούς και με σύμβαση προσωπικού, ο περιορισμός των 60 ημερών είναι ανέφικτος. 4. Εκτός από τα ΓΡΑΣΥΠ, να συνεχίσει να ασκείται η Συμβουλευτική και ο Επαγγελματικός Προσανατολισμός από τους/τις υπάρχοντες/ουσες συμβούλους ΣυΕΠ στα ΚΕΣΥ (ΚΕΔΑΣΥ). 5. Η θέση αναπληρωτή/τριας Προϊσταμένου/ης στα ΚΕΣΥ να θεσμοθετηθεί όπως η θέση των υποδ/ντών στα σχολεία, με το αντίστοιχο επίδομα θέσης, προκειμένου να υπάρξει κίνητρο να αναλάβουν αυτή την, απαραίτητη για το θεσμό, θέση άτομα με προσόντα και με όραμα.