• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Ν. ΕΒΒΒ' | 8 Ιουλίου 2021, 20:59

    Μεταξύ άλλων έχετε πετάξει έξω από τα σχολεία του Συλλόγους γονέων και τους μαθητές π.χ. από τα σχολικά συμβούλια. Δεν σας ενδιαφέρει η συμμετοχή τους ή η γνώμη αυτής της κατηγορίας των ψηφοφόρων; Σε άλλα παρόμοια μοντέλα άλλων χωρών αυτοί οι φορείς έχουν εξαιρετικά ενεργό αν όχι ισότιμο ρόλο με όλα τα υπόλοιπα μέρη του Σχολικού Συμβουλίου συναποφασίζοντάς με τους διευθυντές τις δραστηριότητες και την εύρεση πόρων. Τα οφέλη από αυτές τις πρακτικές είναι πολλά αλλά κυρίως εμποδίζει την ανεξέλεγκτη εκμετάλλευση. Εδώ; Υπάρχει περίπτωση λοιπόν οι αποφάσεις των αλληλεξαρτημένων μερών, διευθυντών - Δήμων - Πρωτοβάθμιας – Δευτεροβάθμιας, να γίνει ανεξέλεγκτη και να οδηγήσει σε κατηγοριοποίηση των σχολείων αφού δεν είναι όλοι οι Δήμοι το ίδιο εύποροι; Ή ακόμα και εσωτερικά στους Δήμους να κατηγοριοποιηθούν σχολεία σύμφωνα με τις εγκαταστάσεις τους, ή με το αν οι Διευθυντές είναι από τους καλούς ή τους άλλους, ή αν το σχολείο είναι μικρό, παλιό, σε κοντέινερ, κλπ; Αν αυτό συμβεί στα Σχολικά Συμβούλια, με εξαφανισμένους τους γονείς και τους μαθητές ποιος θα φρενάρει τυχόν τέτοιες πρακτικές; Στη αξιολόγηση δεν ερωτώνται οι αποδέκτες του τελικού προϊόντος (οι μαθητές και κατ᾽ επέκταση οι γονείς), έστω και κατά ένα μικρό ποσοστό, προς χάριν ακόμα και του Θεαθήναι! Έχετε λάβει υπόψη τις σύγχρονες θεωρίες των οφελών προς την κοινωνία και τους ίδιους τους μαθητές και τους γονείς τους, όταν αυτοί λαμβάνουν ενεργά ρόλους στην σχολική κοινότητα; Μήπως από το νομοσχέδιο θα ευνοηθούν περισσότερο οι μαθητές που έχουν τα ψηφιακά και όχι μόνο μέσα να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της ανεστραμμένης τάξης῾. Έχετε μια ευκαιρία να εξυγχρονίσετε την παιδεία με την προώθηση και ενσωμάτωση στο εκπαιδευτικό σύστημα σύγχρονων εκπαιδευτικών και κοινωνικών πρακτικών, να το πράξετε διότι αυτό περιμένουμε από εσάς και την κυβέρνηση.