• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρίνα Κ.' | 8 Ιουλίου 2021, 21:33

    Άρθρο 157: Για να υπάρξει ουσιαστική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση θα πρέπει να υπάρχουν και οι κατάλληλες ειδικότητες ΕΕΠ όπως λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές και φυσικοθεραπευτές οι οποίοι αυτή τη στιγμή δε προσλαμβάνονται στη γενική εκπαίδευση. Θα μπορούσατε να προσλάβετε αυτές τις ειδικότητες όπου υπάρχει τμήμα ένταξης. Επίσης αναφέρεται στο άρθρο ότι τα προγράμματα παρέμβασης σχεδιάζονται από τη διεπιστημονική ομάδα των ΚΕΔΑΣΥ και αναφέρεται και το ΕΒΠ σε αυτή την ομάδα. Ωστόσο, δεν υπάρχουν θέσεις ΕΒΠ στα ΚΕΣΥ, ούτε στα ΚΕΔΑΣΥ του παρόντος νομοσχεδίου. Ίσως λοιπόν θα πρέπει να ιδρύσετε οργανικές θέσεις. Επειδή το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται σε πρώιμη παρέμβαση θα πρέπει κατά προτεραιότητα στο νηπιαγωγείο να υπάρχουν όλες οι ειδικότητες ΕΕΠ και ΕΒΠ ώστε να προσφέρουν υποστηρικτικά προγράμματα όχι μόνο στους μαθητές με διάγνωση από το ΚΕΔΑΣΥ, αλλά και σε οποιονδήποτε άλλο χρειάζεται υποστήριξη. Με αυτό τον τρόπο θα επιτυγχάνεται και η συμπερίληψη μεγαλύτερου αριθμού μαθητών. Σας ευχαριστώ!