Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη Μαρία Ρέλλια | 8 Ιουλίου 2021, 22:55
1. Άρθρο 8: Αναφορικά με τους σχολικούς συμβούλους στις κοινές ειδικότητες, συγκεκριμένα στους ξενόγλωσσους (ΠΕ06) σε πολυπληθείς περιοχές όπως η Αττική, θα έπρεπε να τοποθετηθούν περισσότεροι του ενός σε κάθε Περιφέρεια (π.χ. Γ’ Αθήνας ή Πειραιάς), με καταμερισμό των σχολικών μονάδων. Αυτό θα διευκολύνει το έργο και την αμεσότερη επικοινωνία των σχολικών συμβούλων με τους εκπαιδευτικούς όλων των σχολικών μονάδων. 2. Άρθρο 29: Προϊστάμενος Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου: Γιατί πρέπει να είναι πάντα εκπαιδευτικός ΠΕ70? Στα Ολιγοθέσια Πειραματικά Σχολεία διατίθενται ειδικότητες που καλύπτουν μεγάλο μέρος του ωραρίου τους εκεί, θα έπρεπε λοιπόν η θέση να είναι ανοιχτή προς όλους και ο/η Προϊστάμενος να τοποθετείται βάση φακέλου και μοριοδότησης. 3. Ως εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας, θεωρώ πως θα έπρεπε να επικαιροποιούνται οι ξενόγλωσσοι τίτλοι σπουδών και να ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου στελέχους εκπαίδευσης αναφορικά με την κατανόηση και τη σύνταξη γραπτού, κυρίως, κειμένου στη γλώσσα/στις γλώσσες για τις οποίες καταθέτει τίτλο/τίτλους. Επίσης, πιστεύω πως και σε εμάς τους ξενόγλωσσους, όπως ισχύει ήδη στους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, θα έπρεπε να μοριοδοτείται η ξένη γλώσσα στο ανώτατο επίπεδο (Γ2), ανεξάρτητα με το αν αποτέλεσε για μας κριτήριο διορισμού. 4. Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με θητεία σε Πρότυπα/Πειραματικά Σχολεία δεν θα πρέπει να αποκλείονται του δικαιώματος αίτησης και κατάθεσης φακέλου για άλλη θέση θητείας. Εφόσον επιλεγούν, να λύεται αυτοδίκαια η τοποθέτησή τους στο Πρότυπο/Πειραματικό Σχολείο. 5. Άρθρο 31: Δεν θα έπρεπε να μοριοδοτείται η πιστοποίηση Β’ Επιπέδου με 1 (και επιπλέον του Β1 με 0,50) όταν σε πολλές ειδικότητες (π.χ. ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας) δεν έχουν γίνει ποτέ ως τώρα εξετάσεις για την απόκτηση του αντίστοιχου πιστοποιητικού. Θα έπρεπε να μοριοδοτείται το Α’ Επίπεδο με 1 και ίσως συμπληρωματικά το Β’ με 0,50. Επίσης, στο ίδιο άρθρο, θα μπορούσαν να μοριοδοτηθούν και οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι ανήκουν στο Μητρώο Επιμορφωτών στην Εξ Αποστάσεως (Τ4Ε). 6. Εκπαιδευτικοί οι οποίοι υπηρετούν σε Πρότυπα/Πειραματικά Σχολεία με θητεία και έχουν ήδη αξιολογηθεί (κατάθεση φακέλου και προφορική συνέντευξη), θα μπορούσαν επίσης να μοριοδοτούνται.