• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Πούλιος' | 9 Ιουλίου 2021, 07:49

    Επί των άρθρων για τη μοριοδότηση των στελεχών εκπαίδευσης Απουσιάζουν παντελώς: -βραβεύσεις εκπαιδευτικών (σε πανελλήνια προγράμματα ή διαγωνισμούς) -τοπικά, περιφερειακά και κυρίως εθνικά θεματικά δίκτυα σχολείων (Δεν αναφέρομαι στη συμμετοχή απλώς σε ένα δίκτυο, αλλά στον συντονισμό των δικτύων, δηλαδή στη συμμετοχή στις συντονιστικές επιτροπές των δικτύων) -σχεδιασμός πανελλήνιων προγραμμάτων και διαγωνισμών (συμμετοχή στις οργανωτικές επιτροπές των διαγωνισμών) -παραχώρηση υλικού στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων (δεν έχει δοθεί κανένα κίνητρο, να μια ευκαιρία) -στην κατηγορία Επιμόρφωση, ορθώς στην παράγραφο βγ υπάρχουν οι επιμορφώσεις των ΠΕΚΕΣ, γιατί όμως απουσιάζουν όμως οι επιμορφώσεις των Διευθύνσεων και των Γραφείων Σχολικών δραστηριοτήτων (η πλειοψηφία των σεμιναρίων και επιμορφώσεων που υλοποιούνται πανελλαδικά, υλοποιούνται από τα γραφεία σχολικών δραστηριοτήτων) -να προστεθεί κατηγορία μοριοδότηση που αφορά τη δημιουργία εκπαιδευτικών ιστοσελίδων από εκπαιδευτικούς (όχι blog), υπάρχει μόνο η μοριοδότηση λογισμικού Γενικότερο σχόλιο, ότι τα σχετικά με το παιδαγωγικό προφίλ πεδία (επιμόρφωση, συγγραφικό, συνέδρια κλπ) είναι πολύ ασφυκτικό και έχει χαμηλή οροφή, εκεί αποτυπώνεται το έργο των εκπαιδευτικών και ο συνολικός αριθμός μορίων γι' αυτή την κατηγορία πρέπει να αυξηθεί.