• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Κ.' | 9 Ιουλίου 2021, 08:12

    Άρθρο 30 παρ. 2βζ &2βη Είναι άδικο να μοριοδοτείται το Β1 και Β επίπεδο, την στιγμή που δεν έχει δοθεί η δυνατότητα σε μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών να συμμετέχουν στην διαδικασία πιστοποίησης του επιπέδου Β1. Επίσης ως προς το Β2 για τεχνικές ειδικότητες έχει πραγματοποιηθεί μόνο μια φορά επιμορφωτικός κύκλος με μικρό αριθμό θέσεων. Άρθρο 40 παρ. 5 Ερμηνεύοντας την τελευταία παράγραφο ΄΄ Υποδιευθυντές και υπεύθυνοι τομέων τοποθετούνται σε Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.), στα οποία ασκούνται διακόσιοι πενήντα (250) τουλάχιστον μαθητές και τα οποία εξυπηρετούν δύο (2) τουλάχιστον ΕΠΑ.Λ. που λειτουργούν σε διαφορετικό κύκλο λειτουργίας, πρωινό απογευματινό ή εσπερινό κύκλο΄΄ προκύπτουν τα εξής ερωτήματα : 1. Είναι δυνατόν να λειτουργήσει ένα Εργαστηριακό Κέντρο που εξυπηρετεί σε πρωινή βάρδια 2 ή και περισσότερα ΕΠΑΛ μόνο με έναν διευθυντή; 2. Στην περίπτωση που ένα Εργαστηριακό Κέντρο εξυπηρετεί το πρωί ένα ΕΠΑΛ και το απόγευμα ένα ΙΕΚ, χωρίς υποδιευθυντή και τομεάρχες όπως προκύπτει, ο διευθυντής θα πρέπει να είναι στο Ε.Κ. από το πρωί έως το βράδυ. 3. Με τον πρόσφατο νόμο 4763/2020 για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση στο άρθρο 101 παρ.2β ορίζεται ότι κάθε τομέας εργαστηρίων περιλαμβάνει τουλάχιστον πέντε (5) εργαστήρια, ενώ παλαιότερα ήταν 3 εργαστήρια. Υπάρχει δηλαδή ήδη μείωση του αριθμού των υπευθύνων τομέων. Στον παρόν νομοσχέδιο επιχειρείται περεταίρω μείωση. Γιατί; Οι ανάγκες συντήρησης του εργαστηριακού εξοπλισμού έχουν μειωθεί; Οι ανάγκες των εργαστηριακών κέντρων είναι αυξημένες. Η συντήρηση, βελτίωση και αναβάθμιση του εξοπλισμού των εργαστηριακών κέντρων θα οδηγήσει στην βελτίωση της ποιότητας των προσφερόμενων γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών και σπουδαστών της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Είναι προφανές ότι με την μείωση των στελεχών των Ε.Κ. αυτό είναι αδύνατον να επιτευχθεί και σε λίγα χρόνια ο εργαστηριακός εξοπλισμός και οι υποδομές θα διαλυθούν.