• Σχόλιο του χρήστη 'Πάνος Ρήγας' | 9 Ιουλίου 2021, 09:19

    Διαβάζοντας και το νομοσχέδιο και τα σχόλια επισημαίνω τα έξης: 1. όσον αφορά τη διδακτική υπηρεσία είναι προς της σωστή κατεύθυνση να μην θεωρείται διδακτική όταν κάποιος κατέχει διοικητική θέση (πχ. Προϊστάμενος εκπαιδευτικών θεμάτων ) ή άλλες όπως υπεύθυνος προγραμμάτων, πλύνετε κ.α. ΑΛΛΑ να μην αναγνωρίζεται διδακτική η προϋπηρεσία και από άλλους φορείς όπως τις σχολές ΟΑΕΔ (εκτός των σχολών μαθητείας), φροντιστηρίων και άλλων υπουργείων (π.χ. Εργασίας) ..διαφορετικά θα γίνουν προσφυγές 2. η μοριοδότηση της εμπειρίας είναι ιδιαιτέρως αυξημένη ..πρέπει να μειωθεί .. 3. η μοριοδότηση Β επιπέδου να μη ληφθεί υπόψη γιατί δημιουργεί άνισότητες 4. τα επιστημονικά κριτήρια να μοριοδουντουνται περισσότερο 5. όσον αφορά το συγγραφικό έργο γιατί δεν αξιοποιείται το SCOPUS ώστε να μοριοδοτούνται μόνο τα άρθρα σε διεθνή περιοδικά που ανήκουν σε αυτό;...δεν το ξέρετε ότι έχει δημιουργηθεί μια βιομηχανία ανύπαρκτων περιοδικών που δημοσιεύουν μόνο και μόνο για να εξασφαλίσουν τη μοριοδότηση 6. καλό διατηρείται η προφορική συνέντευξη στο 20 ...σε περίπτωση αύξησης της μοριοδότησης πρέπει να εξασφαλιστεί η αξιοπιστία της διαδικασίας