• Σχόλιο του χρήστη 'μοριούχος υποψήφιος' | 9 Ιουλίου 2021, 09:51

    Ενώ φαινομενικά η πολυπλοκη μοριοδότηση πολλών προσόντων είναι πιο δίκαιη , εντέλει καταντά φαιδρή και άδικη και ατελέσφορη στο να προκριθούν οι αξιόλογοι και ικανοί, ειδικά τώρα με τις απαράδεκτες για σχολείο υπερεξουσίες. πχ Β' επίπεδο δεν μπορούν όλοι να παρακολουθήσουν λόγω ατυχίας στην κλήρωση ή εσπερινού σχολείου (γιατί δεν το λύνετε; ) ή επειδή δεν έχουν γίνει εξετάσεις. Γιατί δεν δόθηκε η δυνατότητα και σε όσους τα εφαρμόζουν να δώσουν; Γιατί το υλικό δεν δίνεται ασύγχρονα; Erasmus και προγράμματα εθελοντικά με ελάχιστη επενέργεια πέρα από λίγους στα σχολεία; Αστεία πράγματα για μάχιμους σε βασικές ειδιότητες. Για δημοσιεύσεις του σωρού σε περιοδικά (ή ντεμέκ συνέδρια δεν μιλάμε). Επιτείνεται η άγρα με κ;aθε μέσο του παραμικρού χαρτιού που δίνει μόρια. Πρέπει να μειωθεί η μοριοδότηση (τα βασικά), να μειωθεί η θητεία (πολύ μεγάλη και ανυπόφορη για δυνάστες-διεθυντές) και να δίνεται η δυνατότητα σε πολλους να έχουν την εμπειρία της διοίκησης του σχολείου. Η κατάσταση έτσι θα αυτορρυθμιστεί εν πολλοις σε βάθος χρόνου. Η τετραετία είναι μεγάλη και για διευθυντές εκπαίδευσης , η ίδια λογική. Διεκπεραιωτές είναι και αν ξέρουν ότι θα γυρίσουν πίσω στο σχολείο θα σκεφτούν τη συμπεριφορά τους πιο σοβαρά. Τώρα δίνετε τον αέρα του ισόβιου, διαλυτικό για τα σχολεία.