• Σχόλιο του χρήστη 'Γαρυφαλλιά' | 9 Ιουλίου 2021, 10:31

    Πρέπει να μοριοδοτούνται και οι συνάδελφοι που έχουν διδάξει στην ενισχυτική διδσκαλία ή στην πρόσθετη στήριξη τα προηγούμενα χρόνια, σε όλη την διάρκεια της διδακτικής τους θητείας. Εργάστηκαν εκτός ωραρίου απογεύματα, ειδικά σε ορεινά απόμακρα σχολεία, όπου τα παιδιά δεν είχαν άλλη βοήθεια, πέρα από τη διάθεση αυτών των εκπαιδευτικών. ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ. Οι εκπαιδευτικοί όμιλοι είναι ένας όρος με τον οποίο βαπτίζονται τα ως τώρα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων. Υπήρχαν 2-3 εκπαιδευτικοί με υπεύθυνο- συντονιστή. Οι συναντήσεις με τους μαθητές/τριες γίνονταν εκτός ωραρίου. Η θεματολογία χαρακτηριζοταν από καινοτομία και τα παιδιά παρέδιδαν έργα. Δεν βαπτιζόταν εκπαιδευτικός όμιλος αλλά ήταν αυτό ουσιαστικά. ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ. Προσφέραμε πολλά όλα αυτά τα χρόνια στα παιδιά. Δεν πρέπει να υπάρχει μια ηθική ανταμοιβή μέσω της μοριοδότησηας στον Υπεύυνο εκπαιδευτικό που αναλάμβανε όλο το βάρος σχεδόν της οργάνωσης και υλοποίησης των θεμάτων ; Μιλάω για προγράμματα αγωγής υγείας, περιβαλλοντικά, πολιτιστικά στα οποία αρκετοί συνάδελφοι δουλεψαμε πολύ.