Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ | 9 Ιουλίου 2021, 12:52
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ Σύμφωνα με το άρθρο 16 τα Κ.Ε.ΠΕ.Α. έχουν ως αποστολή την υποστήριξη των σχολικών μονάδων σε θέματα σχετικά με την περιβαλλοντική εκπαίδευση, με έμφαση στην οικολογία και την αειφόρο ανάπτυξη. Με μεγάλη έκπληξη διαπίστωσα ότι στο άρθρο 17 σχετικά με την στελέχωση των Κ.Ε.ΠΕ.Α. αναφέρεται ότι στη Δευτεροβάθμια Εκπ/ση ο ένας τουλάχιστον εκπαιδευτικός θα πρέπει να είναι ΠΕ04;;;; Είναι αναγκαίο, για να υποστηριχθεί η εκπαίδευση για το περιβάλλον, με προσέγγιση στην οικολογία και την αειφόρο ανάπτυξη, όπως αναφέρεται στο άρθρο 16, να δοθεί προτεραιότητα σε εκπαιδευτικούς των περιβαλλοντικών επιστημών, όπως είναι οι εκπαιδευτικοί με ειδικότητες Περιβαλλοντολόγοι, Δασολόγοι και Διαχείρισης Περιβάλλοντος (κλάδος ΠΕ88.05). Εφ΄όσον λοιπόν, σύμφωνα με το άρθρο 16, αποστολή των Κ.Ε.ΠΕ.Α. είναι η περιβαλλοντική εκπαίδευση, με έμφαση στην οικολογία και την αειφόρο ανάπτυξη, το άρθρο 17 θα πρέπει να τροποποιηθεί και στην Π.Ο., σχετικά με τους εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να μετέχει τουλάχιστον ένας εκπαιδευτικός των περιβαλλοντικών επιστημών, όπως αναφέρθηκαν παραπάνω.