Αρχική Συνενώσεις ΣχολείωνΕρώτημα 2: Ποιες θεωρείτε ότι πρέπει να είναι οι πρόσθετες παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη με βάση το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο;Σχόλιο του χρήστη Ρογκώτης Κώστας | 23 Ιανουαρίου 2011, 20:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η συγχώνευση σχολικών μονάδων επιβάλλεται σε πολλές περιπτώσεις και είναι αναγκαία για τη δημιουργία βιώσιμων και αποτελεσματικών σχολικών μονάδων ικανών να εξυπηρετήσουν το σκοπό τους. Κάποιοι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τη γνώμη μου είναι: α) κατά τη συγχώνευση θα πρέπει να επικρατήσουν οι μονάδες που διαμορφώνουν το καλύτερο περιβάλλον για τους μαθητές (εκπαιδευτικό, κτιριακό, εξοπλισμού, κοινωνικό).Συνεπώς θα πρέπει να αξιολογηθούν ως προς τα παραπάνω με συγκεκριμένα κριτήρια. Αυτό δεν έχει γίνει μεχρι τώρα. β) Θα πρέπει να επανακαθοριστεί ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη και μάλιστα ανάλογα με το είδος του σχολείου, την τάξη, ίσως το μάθημα και ενδεχομένως την περιοχή που βρίσκεται το σχολείο. Σε μικρές τάξεις ο αριθμός μπορεί να είναι μεγαλύτερος σε μεγαλύτερες μικρότερος, Ειδικά στην Τ.Ε.Ε. θα πρέπει να ληφθούν υπόψη και τα εργαστηριακά μαθήματα στα οποία υπάρχει μεγάλο πρόβλημα σε ειδικότητες που απαιτείται ειδικός εξοπλισμός συνήθως μεγάλης αξίας. γ) Ειδικά για την τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση οι συγχωνεύεις πρέπει να γίνουν με τέτοιο τρόπο ώστε να μη χαθεί απαραίτητος εξοπλισμός εργαστηρίων που ενδεχομένως υπάρχει και στη φάση αυτή δεν χρησιμοποιείται η υποχρησιμοποιείται. Βασικό στοιχείο είναι η καταγραφή του εξοπλισμού και η επικαιροποίηση του ώστε να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες ανάγκες. Πιστεύω ότι η εικόνα που υπάρχει σήμερα στο υπουργείο σχετικά με το θέμα αυτό είναι λανθασμένη η ελλιπής. δ) Ακόμα υπάρχει το θέμα των ΣΕΚ τα οποία θα λειτουργούν μετά τις συγχωνεύεις. Τα ΣΕΚ μπορούν να αποτελέσουν σημαντικό παράγοντα στην εκπαιδευτική διαδικασία και όχι μόνο για την ΤΕΕ αλλά και τη γενική εκπαίδευση. Ίσως κάποια μεγάλα πολυδύναμα, άρτια εξοπλισμένα ΣΕΚ και σωστά χωροταξικά τοποθετημένα, να αποτελέσουν λύση στην έλλειψη υποδομών που υπάρχει σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Ευχαριστώ