Αρχική Συνενώσεις ΣχολείωνΕρώτημα 2: Ποιες θεωρείτε ότι πρέπει να είναι οι πρόσθετες παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη με βάση το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο;Σχόλιο του χρήστη dreamservant | 23 Ιανουαρίου 2011, 21:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
θέλω να επισημάνω την σημασία του συνολικού αριθμού ανά σχολική μονάδα πέραν του αριθμού μαθητών ανά τάξη. Υπάρχει πλούσια βιβλιογραφία που υποστηρίζει ότι ο μικρός αριθμός μαθητών ανά σχολική μονάδα βοηθάει στην ανάπτυξη κουλτούρας βελτίωσης και αλλαγής (small school movement). Επιπλέον υπάρχουν ενδείξεις ότι οι χαμηλού κοινωνικο-οικονομικού περιβάλλοντος μαθητές επιτυχάνουν καλύτερα αποτελέσματα σε μικρότερα σχολεία. Από την εμπειρία μου σαν εκπαιδευτικός στα μεγάλα σχολεία υπάρχει δυσκολία και αφιερώνεται πολύ κόπος και χρόνος στην διαφύλαξη ενός περιβάλλοντος τάξης (Edmons, ordelry climate)το οποίο είναι αναγκαία προυπόθεση για την εκπαιδευτική διδασκαλία. Εχω υπηρέσει σε σχολείο με 600 μαθητές όπου κάναμε και εφημερία στις τουαλέτες!! 'Αποψη μου είναι ότι τα σχολεία πρέπει να είναι δυναμικότητος 250-300 μαθητών.