• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΡΗΓΟΡΗΣ Γ.' | 10 Ιουλίου 2021, 02:45

    Το νομοσχέδιο με τον ψευδεπίγραφο τίτλο «αναβάθμιση του σχολείου – ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού» γενικεύει τις μορφωτικές ανισότητες και αποτελεί μια βαθιά, αντιδραστική τομή στη λειτουργία των σχολείων, στον ίδιο τον ρόλο των εκπαιδευτικών. Το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση αντί να ασχοληθούν με τα οξυμένα προβλήματα που έχει δημιουργήσει η πανδημία, αντί να πάρουν μέτρα για να αντιμετωπίσουν τα τεράστια μαθησιακά κενά, τα κοινωνικό-συναισθηματικά προβλήματα που ήδη αντιμετωπίζουν οι μαθητές μας στα σχολεία, ψηφίζουν το ένα αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο μετά το άλλο. Με την περιβόητη αυτονομία της σχολικής μονάδας επιδιώκεται η σταδιακή αποδέσμευση της πολιτείας από την υποχρέωση χρηματοδότησης της δημόσιας εκπαίδευσης και η αναζήτηση πόρων και χορηγών από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων. Η «ατομική αξιολόγηση» αποτελεί συνέχεια της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που συνάντησε την καθολική αντίθεση των εκπαιδευτικών. Μάλιστα, αυτή η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική ανάγκη και απαίτηση για τη στήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας και την αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών προβλημάτων. Ο διευθυντής του σχολείου αποκτά υπερεξουσίες και ο σύλλογος διδασκόντων από κυρίαρχο όργανο, πλέον μετατρέπεται σε καθαρά διακοσμητικό. Οι εκπαιδευτικοί μετατρέπονται σε παθητικοί εντολοδόχοι, αφού δεν λαμβάνεται πουθενά υπόψη η άποψή τους σε παιδαγωγικά θέματα ή σε θέματα λειτουργίας του σχολείου. Το ίδιο συμβαίνει και με τους γονείς. Εισάγονται διαγνωστικές εξετάσεις στην ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού και στην Γ΄ Γυμνασίου, τύπου PISA, που θα συμβάλλουν περαιτέρω στην κατηγοριοποίηση των σχολείων. Πλήττεται η δημοκρατία, η αξιοκρατία, οι αρχές της συλλογικότητας και της συνεργασίας. TΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ!!!