Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη Georgios | 10 Ιουλίου 2021, 08:49
Άρθρο 2 Ο αναδρομικός μη χαρακτηρισμός της υπηρεσίας στα ΚΠΕ καθώς και των Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων/ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων και Αγωγής Υγείας είναι άδικος και αντισυνταγματικός. Η υπηρεσία αυτή χαρακτηρίζεται και λογίζεται ως διδακτική σε όλους ανεξαιρέτως τους σχετικούς νόμους, υπουργικές αποφάσεις και εγκυκλίους, αποτελώντας βασικό κριτήριο βάσει του οποίου οι υπηρετήσαντες και υπηρετούντες στα ΚΠΕ/ΚΕΑ/ΚΕΠΕΑ επέλεξαν να εργαστούν σε αυτά: • Υπουργική Απόφαση Φ7/104389/Δ7/13-08-2020 • Νόμος 4713/2020, άρθρο 15 • Νόμος 4547/2018, άρθρο 2, παρ.1η • Νόμος 4327/2015, άρθρο 17, παρ. 7δ • Υπουργική Απόφαση 83691/Γ7/22-07-2011, άρθρο 5, παρ. 8 • Υπουργική Απόφαση 60991/Γ7/19-06-2006, άρθρο 5, παρ. 9 • Υπουργική Απόφαση 87094 /Γ7 /30-8-2004, άρθρο 2, παρ. 3 • Υπουργική Απόφαση 57905/Γ2/04-06-2002, άρθρο 8, παρ. 1 Άρθρο 31, Παράγραφος 2 Το κριτήριο της επιστημονικής – παιδαγωγικής συγκρότησης και συγκεκριμένα οι Τίτλοι σπουδών: δεκατρείς (13) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Θα ήταν πιο δίκαιο και αξιοκρατικό να δοθούν ως μέγιστο όριο οι δεκαοκτώ (18) μονάδες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν διδακτορικό και μεταπτυχιακό τίτλο στις Επιστήμες της Αγωγής (8+4), Διδασκαλείο (3) και δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ (3). Για το Άρθρο 2 παρ.1 Η άσκηση αναγνωρισμένου διδακτικού έργου σε Πρακτική Άσκηση Πανεπιστημιακού Τμήματος σύμφωνα με απόφαση Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος και της κείμενης νομοθεσίας με ποια λογική δεν ορίζεται ως διδακτική και κατά συνέπεια μηδενίζεται; Δεν είναι διδακτική υπηρεσία η διδασκαλία/άσκηση διδακτικού έργου σε περισσότερα και διαφορετικά σχολικά περιβάλλοντα και είναι μόνο η άσκηση διδακτικών καθηκόντων στη σχολική τάξη της Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας είναι σημαντική; Η μοριοδότηση για τους Σχολικούς Συμβούλους θα πρέπει να γίνει 8 (σχολικοί σύμβουλοι) + 3 (ΣΕΕ).Να αποκατασταθεί η αδικία του προηγούμενου νόμου. Για το άρθρο 8: Θα πρέπει να οριστεί Σύμβουλος για το περιβάλλον και την αειφορία (κατ’ αντιστοιχία με τον σημερινό ΣΕΕ). Είναι μια θέση που μπορεί πολλά να προσφέρει συνεργαζόμενος/η με τα ΚΠΕ/ΚΕΠΕ Η μοριοδότηση της επιμόρφωσης του Ε.Κ.Δ.Δ.Α που είναι ίσως ο κυριότερος φορέας που παρέχει εξειδικευμένη επιμόρφωση στον τομέα της Δημόσιας Διοίκησης θα πρέπει να είναι 0,10 μονάδες ανά 10 ώρες βάσει πιστοποιητικού ή βεβαίωσης και έως ΔΥΟ (2) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Είναι απαραίτητο να υπάρχει διαφοροποίηση στο επίδομα θέσης μεταξύ κριτή και κρινόμενου για λόγους κύρους. Δεν μπορεί ο διευθυντής σχολείου να παίρνει 385 ευρώ και ο σύμβουλος εκπαίδευσης 350. Χρειάζεται το επίδομα θέσης του συμβούλου εκπαίδευσης να οριστεί τουλάχιστον στα 400 ευρώ. ο Άρθρο 8 Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Στο νόμο δεν προβλέπεται πουθενά στέλεχος εκπαίδευσης στο επίπεδο του συμβούλου εκπαίδευσης στο διακριτό επιστημονικό πεδίο της εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την αειφορία, το οποίο θα επιλαμβάνεται ζητήματα των ΚΕΠΕΑ. Προτείνουμε την θέσπιση μια θέσης Συμβούλου εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την αειφορία ανά Περιφέρεια (με τα κατάλληλα σχετικά με την θέση προσόντα) που θα συνεργάζεται – συντονίζει – εποπτεύει τα ΚΕΠΕΑ, τους Υπεύθυνους Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικών Δραστηριοτήτων, τα σχολικά προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης καθώς και τα εργαστήρια δεξιοτήτων που σχετίζονται με το περιβάλλον και την αειφορία και θα συμμετέχει σε όλα τα όργανα επιλογής, υποστήριξης, αξιολόγησης των ΚΕΠΕΑ με βαρύνοντα ρόλο