• Σχόλιο του χρήστη 'Εκπαιδευτικός' | 10 Ιουλίου 2021, 08:41

    Τα τελευταία δύο χρόνια οι εκπαιδευτικοί χρειάστηκε να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και για αυτό το λόγο αναζήτησαν σχετική υποστήριξη μέσα από την παρακολούθηση αντίστοιχων σεμιναρίων, τα οποία όμως δεν έχουν συμπεριληφθεί στην αντίστοιχη μοριοδότηση. Πρόκειται για συμμετοχές σε επιμορφωτικές δράσεις όπως το T4E (“Ταχύρρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης/ ολιστική προσέγγιση, με κωδικό ΟΠΣ/MIS,5070524”) ή σε Mooc (1.«Μαθαίνουμε ψηφιακά, διδάσκουμε ψηφιακά- Α’ Β/άθμια/ Παιδαγωγική αξιοποίηση της τεχνολογίας για την ανάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση» που προσφέρθηκε από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και το European SchoolNet, 2.«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη μεθοδολογία της εκπαίδευσης από απόσταση», που αναπτύχθηκε με πρωτοβουλία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου,κ.α Προτείνεται η συμπερίληψη και ένταξη παρόμοιων δράσεων στη μοριοδότηση του άρθρου 31 και συγκεκριμένα στις υποκατηγορίες επιμόρφωσης βδ) πιστοποιητικό ή βεβαίωση παρακολούθησης επιμορφωτικών προγραμμάτων ή βε) βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης.