Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη Νικόλαος Τζανετάκος | 10 Ιουλίου 2021, 11:26
΄Αρθρο 31 Α.Οι τίτλοι σπουδών να μοριοδοτούνται με 10 μονάδες κατά ανώτατο όριο και όχι με 13. Β. Η μοριοδότηση του διδακτορικού να είναι έως 6 μονάδες και του μεταπτυχιακού 4 μονάδες. Γ. Όταν ο διδακτορικός και ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών αναφέρονται στο ίδιο επιστημονικό αντικείμενο (π.χ. Διοίκηση Εκπαιδευτικών μονάδων) να μοριοδοτείται μόνο ο ανώτερος τίτλος, δηλ. μόνο το διδακτορικό. Δ. Η Διοικητική και Καθοδηγητική εμπειρία των υποψηφίων Διευθυντών να αποτιμάται με 4 μονάδες κατά ανώτατο όριο και έως 4 έτη υπηρεσίας. Ε. Η Διδακτική εμπειρία πρέπει να μοριοδοτείται με περισσότερες από 6 μονάδες. Στ. Να μοριοδοτείται μόνο η ΤΠΕ επιπέδου Α και όχι επιπέδου Β, διότι χωρίς δική τους υπαιτιότητα, δεν την έχουν λάβει όλοι οι εκπαιδευτικοί. Άρθρο 29 Ζ. Στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής, να μην απαιτείται η 4ετής υπηρεσία σε συγκεκριμένου τύπου ΣΜΕΑΕ προκειμένου να γίνει κάποιος Διευθυντής, αλλά εφόσον διαθέτει τα προσόντα και υπάρχει 4 ετής υπηρεσία σε ΣΜΕΑΕ γενικότερα, να μπορεί να γίνει Διευθυντής. Με την απαιτούμενη 4ετή υπηρεσία στον συγκεκριμένο τύπο Ειδικού Σχολείου που προβλέπει το νομοσχέδιο, δημιουργούνται ΓΚΕΤΟ Σχολείων, κατάσταση η οποία δεν προάγει την Διοίκηση στην Ειδική Εκπαίδευση και ειδικότερα δεν δίνει ευκαιρίες στους νεότερους συναδέλφους.