• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτα Οικονομάκου' | 10 Ιουλίου 2021, 12:16

    Σχετικά με τα άρθρα 25 και 159 Με το παρόν νομοσχέδιο, δημιουργείται σε κάθε ομάδα σχολείων ένα ΓΡΑΣΥΠ και μια θέση Υπευθύνου Επαγγελματικού Προσανατολισμού στις ΔΔΕ, αποσύρεται η ΣΥΕΠ από τα ΚΕΔΑΣΥ και όσοι/ες υπηρετούν σε ΚΕΔΑΣΥ, ως εξειδικευμένοι στη ΣΥΕΠ, χάνουν τις οργανικές τους θέσεις - αυτές μετατρέπονται σε προσωποπαγείς-, μένουν χωρίς αντικείμενο και το σημαντικότερο, δεν μπορούν να διεκδικήσουν θέση σε ΓΡΑΣΥΠ ή στις Διευθύνσεις ΔΕ για τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό. Επιβραβεύεται σαφώς η σύσταση των νέων ΓΡΑΣΥΠ και η ενίσχυση του ΣΕΠ, αλλά η μη αξιοποίηση των 80-100 επιμορφωμένων στη ΣΥΕΠ που υπηρετούν σε ΚΕΣΥ, κρίνεται παράλογη, άδικη και ασύμφορη σε περίοδο οικονομικής ύφεσης. Προτείνεται: η διατήρηση των οργανικών θέσεων των επιμορφωμένων στη ΣΥΕΠ στα ΚΕΔΑΣΥ ή η μεταφορά της οργανικότητας τους στις ΔΔΕ και η δυνατότητα, εάν και εφόσον το επιθυμούν, να στελεχώσουν ΓΡΑΣΥΠ ή τη μια θέση Υπεύθυνου/ης Επαγγελματικού Προσανατολισμού στις ΔΔΕ.