Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη εκπαιδευτικός | 10 Ιουλίου 2021, 14:55
Για το άρθρο 61 κ. Κερμαέως παράλληλα με την αξιολόγηση πρέπει επιτέλους να κάνετε προλήψεις με αξιοκρατία και όχι με "χαρτιά" . H καλύτερη αξιολόγηση είναι η πρόσληψη με αντικειμενικά κριτήρια. Αυτό που δεν το χωράει ανθρώπινος νους είναι ότι προσλαμβάνονται χιλιάδες εκπαιδευτικοί εδώ και δεκαετίες χωρίς ποτέ να τους έχει δει ανθρώπινο μάτι! Είναι τρομακτικό!!! Η συνέντευξη που στο ιδιωτικό τομέα είναι το βασικότερο κριτήριο στο δημόσιο δεν υπάρχει καν !!! Το δημόσιο βλέπει πτυχίο του ΕΜΠ με βαθμό 8 και το αξιολογεί με 8χ2,5=20 μόρια και βλέπει πτυχίο 8 του πρώην ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας και το αξιολογεί πάλι με με 20 μόρια. Το ίδιο συμβαίνει με τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά. Επίσης δίνει μόρια στις πιστοποιήσεις ξένων γλωσσών και πληροφορικής χωρίς να αξιολογεί το εκδότη. Είναι γνωστό επίσης ότι στη πιάτσα πωλούνται πιστοποιήσεις πληροφορικής (με περίπου 200 ευρώ) και πιστοποιήσεις ξένων γλωσσών (με 1000 με 1500 ευρώ) . Με λίγα λόγια όποιος έχει χρήματα αγοράζει ότι υπάρχει στη πιάτσα παίρνει τα μόρια και διορίζεται. Τόσα απλά! Στου διορισμούς αξιολογείται η προϋπηρεσία με ένα μόριο το μήνα! Η προϋπηρεσία δεν αποδεικνύει την επάρκεια του εκπαιδευτικού. Απλώς μας λέει πόσες μέρες μπήκε στην τάξη και τίποτα άλλο. Σταματήστε να δίνετε μόρια σε οποιοδήποτε πτυχίο, μεταπτυχιακό, πιστοποίηση και προϋπηρεσία. Ό μόνος σωστός τρόπος πρόσληψης είναι γραπτές εξετάσεις και συνέντευξη υπό την αιγίδα του ΑΣΕΠ. Ήδη ο ΑΣΕΠ διενεργεί συνεντεύξεις με ειδικευμένους ανθρώπους όταν πρόκειται για προσλήψεις υψηλόβαθμων στελεχών. Αν γίνει πρόσληψη ενός ανεπαρκούς εκπαιδευτικού καμία επιμόρφωση δεν λύνει το πρόβλημα.