Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρθρο 31, παρ.5, Τα στοιχεία που συνεκτιμώνται κατά τη συνέντευξη αποτιμώνται σε αξιολογικές μονάδες ως εξής: α) η συγκρότηση της σκέψης και του λόγου: πέντε (5) μονάδες, β) η ικανότητα έκφρασης και επικοινωνίας: πέντε (5) μονάδες και γ) η συστηματική ενημέρωση στα εκπαιδευτικά ζητήματα, καθώς και οι γνώσεις και οι ικανότητες του υποψηφίου σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της διεκδικούμενης θέσης στελέχους: δέκα (10) μονάδες. Μήπως θα έπρεπε να περιλαμβάνεται ψυχολόγος στο συμβούλιο, ως καθ’ ύλην αρμόδιος για τη συγκρότηση σκέψης και προσωπικότητας και για να επιτευχθεί η αντικειμενικότητα στην συνέντευξη; Μήπως έτσι αποφευχθούν βαθμοί άριστων, οι οποίοι απλώς επιδιώκουν φιλικές σχέσεις με τους διοικούντες και το προσωπικό σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης;