Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρθρο31 ε) Διοικητική – υποστηρικτική εμπειρία: Το διοικητικό έργο των Οργανωτικών Συντονιστών των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. δεν αναγνωρίζεται στο νομοσχέδιο και δεν προσμετράται στη διοικητική προϋπηρεσία, παρά το γεγονός ότι οι Οργανωτικοί Συντονιστές/τριες ανέλαβαν ουσιαστικά να οργανώσουν διοικητικά μια νέα υπηρεσία στις Π.Δ.Ε. εξ αρχής και εκ του μηδενός, επιφορτισμένοι/ες με πολλαπλά καθήκοντα και ρόλους. Πέρα από την εσωτερική οργάνωση και διοίκηση του νέου φορέα, οι Ο.Σ. ως προϊστάμενοι/ες των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. διεκπεραιώνουν έναν όγκο διοικητικής εργασίας που αφορά σχολεία όλων των τύπων και βαθμίδων σε επίπεδο περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης και όχι απλά διεύθυνσης εκπαίδευσης. Καθημερινά διεκπεραιώνουν πλήθος εγγράφων όπως οι εγκρίσεις για επαναφοιτήσεις νηπίων, η γνωμοδότηση για δημιουργία ολιγομελών τμημάτων, η διεκπεραίωση αναφορών γονέων, η έγκριση ωρολογίων προγραμμάτων Τάξεων Υποδοχής σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ή έγκριση Εσωτερικών Κανονισμών Σχολικών Μονάδων, ο ορισμός Συμβούλων Σχολικής Ζωής, η έγκριση προγραμμάτων συνεκπαίδευσης κ.α. Την ευθύνη για την ορθή διεκπεραίωση αυτού του όγκου εργασίας έχουν οι Ο.Σ. καθώς υπογράφουν όλα τα σχετικά έγγραφα. Επιπλέον, εισηγούνται για κάθε είδους άδειες των στελεχών των οικείων ΠΕ.Κ.Ε.Σ. (κανονικές, αναρρωτικές, άσκησης ιδιωτικού έργου)και γενικά μεριμνούν για την εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας. Σύμφωνα με τις αρχές της διοικητικής επιστήμης η διεκπεραίωση εγγράφων (administration), η οργάνωση και διαχείριση (management) και η ηγεσία (leadership) συνιστούν βασικές διαστάσεις της διοίκησης ενός οργανισμού. Οι Ο.Σ. με το καθημερινό έργο τους ανταποκρίνονται και στις τρεις διαστάσεις της διοίκησης. Επιπλέον ενώ στην παράγραφο 3εε του άρθρου 31 αναγνωρίζεται και μοριοδοτείται ως διοικητική εμπειρία η άσκηση καθηκόντων σε ολομέλειες (Ολομέλεια του ΚΕ.Δ.Α.ΣΥ, στον Σύλλογο Εκπαιδευτικού προσωπικού ΚΕ.Σ.Υ.) και σε συλλογικά όργανα (ΔΕΠΠΣ, ΕΕΠΠΣ, ΕΠΕΣ κ.α), δεν αναγνωρίζεται και δεν μοριοδοτείται αντίστοιχα ρόλος των Ο.Σ. στις Ολομέλειες των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Οι Ο.Σ. πέρα από τα καθήκοντα του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου με επιστημονική και παιδαγωγική ευθύνη σε σχολεία, έχουν και την ευθύνη διοικητικής οργάνωσης, υποστήριξης και καθοδήγησης των οικείων ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Συνεπώς πέρα από την αναγνώριση και μοριοδότηση του Συμβουλευτικού – καθοδηγητικού έργου τους θα πρέπει να αναγνωριστεί και μοριοδοτηθεί και η διοικητική-υποστηρικτική εμπειρία τους με μία (1) μονάδα ανά έτος. Προτείνεται η ακόλουθη αναδιατύπωση στο εβ: Αρθρο31 ε) Διοικητική – υποστηρικτική εμπειρία: έντεκα (11) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής: εα) άσκηση καθηκόντων Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, Συντονιστή Εκπαίδευσης Εξωτερικού ή Προϊσταμένου Διεύθυνσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων: 1,5 μονάδες ανά έτος και έως οκτώ (8) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, εβ) άσκηση καθηκόντων Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Οργανωτικού Συντονιστή ΠΕΚΕΣ, Προϊσταμένου Διεύθυνσης εποπτευόμενου από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων φορέα, Συμβούλου Α΄ του Ι.Ε.Π. ή Παρέδρου επί θητεία του Π.Ι.: μία (1) μονάδα ανά έτος και έως 8 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο