Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι λάθος ο διευθυντής να είναι και αξιολογητής, διότι προϋποθέτει απρόσωπο/προτεσταντικό τρόπο διοίκησης που δεν έχουμε. Ίσως έπρεπε να διαβάζατε/ εμπνεόσασταν από το παράδειγμα του διευθυντή - ηγέτη. Σε μία χώρα που οι σχέσεις εξουσίας διαμορφώνονται με βάση προσωπικές/ κομματικές προτιμήσεις ούτε ο σύμβουλος μπορεί να είναι σωστός αξιολογητής. Τα αποτελέσματα - εξετάσεις Ιουνίου θα μπορούσαν να αποτελέσουν αντικείμενο αξιολόγησης με βάση και το γενικό επίπεδο του τμήματος. Αν πραγματικά θέλατε να αντιμετωπίσετε την παπαγαλία- φροντιστήρια, θα το κάνατε με βάση τα τελικά θέματα και την ύλη των μαθημάτων - οπότε και τα αποτελέσματα θα αντικατόπτριζαν την ποιότητα της διδασκαλίας του κάθε εκπαιδευτικού. Ειδάλλως, φέρετε έναν άγνωστο επιθεωρητή - κατά προτίμηση με πρωινή πτήση εκατοντάδων χιλιομέτρων μακριά να μας αξιολογήσει εξαπίνης. Πραγματικά θα φοβόμασταν λιγότερο για άδικες αξιολογήσεις που σίγουρα θα υποστούμε με το δίδυμο "διευθυντής - σύμβουλος". Αυτοί και το πηγαδάκι τους θα έχουν βγάλει την αξιολόγησή μας πριν μας παρακολουθήσουν στην τάξη. Αναρωτιέμαι αν θεωρείτε απίθανο να στήσουν μία παρωδία αξιολόγησης και να εκθέσουν κάποιον εκπαιδευτικό. Αν ναι, τότε οι παρατρεχάμενοί σας δε σας ενημερώνουν σωστά για ό,τι συμβαίνει στο ελληνικό σχολείο.