• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρίνα Κ.' | 10 Ιουλίου 2021, 22:20

    Άρθρο 85: Οι μαθησιακές ανάγκες ως κριτήριο για την τοποθέτηση των μαθητών σε τμήματα είναι κάτι αρκετά γενικό που επιδέχεται πολλαπλών ερμηνειών. Αναρωτιέμαι όμως γιατί δε λαμβάνεται καθόλου υπ' όψιν η γνώμη του μαθητή; Αν υποθετικά με γνώμονα τις μαθησιακές ανάγκες δημιουργηθούν τμήματα "δυνατών" και "αδύναμων" μαθησιακά μαθητών; Αυτό ως γνωστόν είναι παιδαγωγικά λάθος. Επιπλέον, αν ένας μαθητής αλλάξει τμήμα, αποκοπεί από τους φίλους του για το δικό του "μαθησιακό" καλό, μήπως τελικά του ρίξουμε την ψυχολογία; Μήπως τελικά δε πράττουμε για το καλό του; Δυστυχώς, κάποιοι νόμοι όσο καλοπροαίρετοι κι αν είναι, όπως σε αυτή την περίπτωση, δεν αξιοποιούνται πάντα κατάλληλα αν δεν είναι ξεκάθαροι. Πρέπει να διευκρινίσετε ακριβώς τι εννοείτε. Σας ευχαριστώ.