• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώτα Παναγιωτοπούλου' | 11 Ιουλίου 2021, 00:18

    Επί του άρθρου 31: α) Οι Τίτλοι σπουδών υποαξιολογούνται, σε αντίθεση με την εμπειρία, που υπερτονίζεται. Η μοριοδότηση των Τίτλων Σπουδών προτείνεται να αυξηθεί και να γίνει τουλάχιστον 14-15 ........................................ αε) τίτλος διδασκαλείου μετεκπαίδευσης: Αποτελεί κατάφορη αδικία η μη μοριοδότηση σε όλες τις επιλογές στελεχών. Για σειρά δεκαετιών αποτελούσε βασικό επιμορφωτικό φορέα των εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης, δασκάλων και νηπιαγωγών. Κάθε χρόνο υλοποιούνταν εξετάσεις επιλογής, υποχρεωτική απόσπαση δύο χρόνων, χωρίς αναγνώριση διδακτικής υπηρεσίας. ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ επίσης η μη αναφορά στις νηπιαγωγούς (ΠΕ60). ........................................ β) Επιμόρφωση: βη) πιστοποίηση επιμόρφωσης Β1 επιπέδου στις Τ.Π.Ε.: 0,50 μονάδες. Δεδομένου ότι δεν έχουν πραγματοποιηθεί λόγω υγειονομικής κρίσης και της επιβολής των lockdown, εξετάσεις πιστοποίησης για όσους επιμορφώθηκαν στο Β1 και Β2 επιπέδου στις Τ.Π.Ε., προτείνεται να γίνει προσθήκη μοριοδότησης για την παρακολούθηση της επιμόρφωσης Β1 επιπέδου στις Τ.Π.Ε. (0,25 μονάδες). ....................................... ε) Διοικητική – υποστηρικτική εμπειρία: εδ) άσκηση καθηκόντων προϊσταμένου νηπιαγωγείου ή ολιγοθέσιου δημοτικού σχολείου, υποδιευθυντή σχολικής μονάδας,.... Προτείνεται 0,50 μονάδες ανά έτος και έως πεντε (5) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Λαμβάνοντας υπόψη ότι και οι τρεις αυτές ομάδες εκπαιδευτικών εκτός της άσκησης των διοικητικών καθηκόντων έχουν και πλήρες διδακτικό ωράριο είναι δίκαιο και αναγκαίο να διαφοροποιηθούν από τους υπόλοιπους και να τους δοθεί κατ΄ανώτερο 5 μοριοδότηση αντί για 4.