• Σχόλιο του χρήστη 'Έφη Κωστ.' | 11 Ιουλίου 2021, 11:52

    Καταθέτω δύο βασικές παρατηρήσεις – προτάσεις στο σχέδιο νόμου. 1. Θα πρέπει να συμπεριληφθεί η διδακτική υπηρεσία σε θέση Υπεύθυνου Σχολικών Δραστηριοτήτων/ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων και Αγωγής Υγείας στο άρθρο 2, παρ. 1, εδάφιο στ, η οποία είναι άδικο να μην προσμετράται, καθώς τόσα χρόνια οι Υπεύθυνοι ΣΔ παρέχουν ξεκάθαρα -εκτός από το διοικητικό και καθοδηγητικό τους έργο- και διδακτικό έργο σε μαθητές/τριες μέσα στα σχολεία, σε συνεργασία με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των προγραμμάτων. Η μη αναγνώριση στον νέο νόμο του ρητώς προσδιορισμένου διδακτικού έργου των Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων/ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων και Αγωγής Υγείας σε όλες τις προηγούμενες εγκυκλίους όσο φυσικά και στην προκήρυξη των θέσεών τους (ΦΕΚ 2314/τ. Β΄/10-8-2012, άρθρο 12, άρθρο 8, παρ. 2.2., άρθρο 10, παρ. 6.), βάσει της οποίας αιτήθηκαν και στελέχωσαν τις συγκεκριμένες θέσεις, αντιβαίνει στην αρχή της ισότητας και καταστρατηγεί το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στην ίση μεταχείριση και αξιοκρατική αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών στην επαγγελματική τους εξέλιξη, αφαιρώντας τους το δικαίωμα ισότιμης διεκδίκησης θέσεων στελεχών εκπαίδευσης (π.χ. Σχολικοί Σύμβουλοι, Διευθυντές σχολικών μονάδων κ.λπ.). 2.Θα πρέπει να σταματήσει, επιτέλους, η τόσο υψηλή μοριοδότηση της πολυετούς θητείας των σχολικών συμβούλων και συντονιστών εκπαίδευσης, που αποκλείει νέους εκπαιδευτικούς με υψηλά προσόντα από τις θέσεις κυρίως των Συμβούλων Εκπαίδευσης (βλ. άρθρο 32, παρ. ββ). Με τη διπλάσια μοριοδότηση του συμβουλευτικού - καθοδηγητικού έργου των Συμβούλων Εκπαίδευσης («έως 8 μονάδες»), δημιουργείται ένα ιδιότυπο «άβατο», αποκλεισμός των νεότερων προσοντούχων εκπαιδευτικών.