Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πως γίνεται να κάνετε αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου όταν στα παιδιά μας κάνουν μάθημα ακόμη θεολόγοι και μαθηματικοί που δεν μπόρεσαν να διοριστούν και με 60 ώρες σεμινάρια στην μαθηματική εταιρία τους διόρισαν ως καθηγητές πληροφορικής? Μήπως δεν μπορείτε να τους αγγίξετε ? Αυτό δεν αποτελεί επιχείρημα με τόσους νόμους που έχετε περάσει. Δεν φοβάστε μήπως το μυαλό του κόσμου πάει και στο ότι δεν ενδιαφέρεστε για την αναβάθμιση του δημοσίου σχολείου αλλά κάτι άλλο? Πάντως απο πολιτική βούληση δεν στερείστε . Πρέπει να μας αποδείξετε πως ο πραγματικός στόχος είναι αυτό που γράφετε αλλιώς όλα θα μείνουν όλα στα χαρτιά. Μια τακτική των πανεπιστημίων είναι να μετράνε τα επιπλέον πρόσόντα εφόσον υπάρχει καλό βασικό πτυχίο. Για παρ. ένας απόφοιτος τει με διδακτορικό σε κάτι που λέει και βιολογία δεν πρόκειται ποτέ να τον πάρουν στο βιολογικό Εδώ οι άνθρωποι αυτοί με μεταπτύχιακά και διδακτορικά σε κάτι που λέει και πληροφορική (στα πρώην τει) χωρίς βασικό πτύχίο γίνονται σύμβουλοι , προιστάμενοι και διευθυντές! Αυτοί θα είναι οι αξιολογητές? Αυτή είναι η αριστεία? Μετρήστε τα επιπλέον προσόντα μόνο εφόσον υπάρχει βασικό πτυχίο στην βασική ειδικότητα ! Κάντε μετατάξεις σε διοικητικές θέσεις!