Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη ΑΛΙΑΚΙΖΟΓΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | 11 Ιουλίου 2021, 17:21
Άρθα 32, 32, 33 Παράγραφος α , τίτλοι Σπουδών Τίτλος σπουδών που αποτέλεσε προσόν διορισμού δεν μοριοδοτείται. Σχετικά με τους πτυχιούχους που κατέχουν integrated master λογικά δεν πρέπει να έχει εφαρμογή αυτό το κριτήριο. Σύμφωνα με το υπ’ αριθμ 200065/Ε3 21-11-2018 έγγραφο της Δ/ΝΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ & ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Π.Ε. & Δ.Ε. της ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Π.Ε. & Δ.Ε. του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ , το υπ’ αριθ.ΔΙΔΑΔ/Φ.31.65/2814/οικ.38982/25-10-2018 (ΑΔΑ:7Τ1Ρ465ΧΘΨ-ΓΙ4) σχετικό έγγραφο του Τμήματος Υπηρεσιακής Κατάστασης της Διεύθυνσης Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης και την αριθ.174/2018 Ατομική Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους ισχύει ότι: «Σε περίπτωση συμμετοχής του κατόχου του υπόψη τίτλου στη διαδικασία επιλογής για την κατάληψη θέσης προϊσταμένου οργανικής μονάδας φορέα της Δημόσιας Διοίκησης κατά τις διατάξεις 84-86 του Υ.Κ., η αξιολόγηση της συνάφειας του τίτλου αυτού δεν διαφοροποιείται ως προς τα κριτήρια που λαμβάνονται συναφώς υπόψη για την αξιολόγηση των λοιπών μεταπτυχιακών τίτλων ετήσιας τουλάχιστον διάρκειας, με την ιδιαιτερότητα ότι εν προκειμένω κρίνεται στη βάση του αδιάσπαστου του τίτλου, δηλαδή εξετάζεται το συνολικό του περιεχόμενο. Περαιτέρω, ο ανωτέρω τίτλος, παρά το ότι χαρακτηρίζεται ως ενιαίος και αδιάσπαστος θα πρέπει να αξιολογηθεί, τόσο ως βασικός τίτλος σπουδών όσο και ως μεταπτυχιακός τίτλος ετήσιας τουλάχιστον διάρκειας. Και τούτο, διότι, η διάταξη του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου 2 του άρθρου 46 του ν. 4485/ 2017αποσυνδέει τον ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου μόνο από μισθολογικές μεταβολές, γεγονός που εξ αντιδιαστολής συνεπάγεται ότι στα λοιπά, πλην του μισθολογικού πεδία ( όπως λ.χ. το βαθμολογικό), η κατοχή του ανωτέρω τίτλου επιφέρει τις προβλεπόμενες από τις οικείες διατάξεις μεταβολές, τηρουμένων, βεβαίως, των σχετικών διοικητικών διαδικασιών.» Να υπενθιμίσω ότι οι κάτοχοι integrated master έχουν 10 εξάμηνα σπουδών, 2 εξάμηνα τουλάχιστον παραπάνω από το σύνολο των πτυχιούχων και για λόγους ισονομίας πρέπει να μοριοδοτηθούν. αε) τίτλος διδασκαλείου μετεκπαίδευσης: τρεις (3) μονάδες., όσο ένα δεύτερο πτυχίο τετραετούς φοιτήσεως; Είναι υπερτιμημένο. βα) πιστοποιητικό ή βεβαίωση ετήσιας επιμόρφωσης Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Μ.Ε.), Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Δημοτικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Δ.Ε.), της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) ή Σχολής Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.), εφόσον δεν αποτέλεσε προσόν διορισμού: μία (1) μονάδα. Άλλη μία αδικία για αποφοίτους πολυτεχνικών σχολών, κατόχους integrated master που επέλεξαν να υπηρετήσουν στην εκπαίδευση. Η ΣΕΛΕΤΕ για τους αποφοίτους πολυτεχνείων (5 Έτη)διαρκούσε 6 μήνες, ενώ για τους αποφοίτους ΚΑΤΕΕ, ΤΕΙ (3-3,5-4 χρόνια) διαρκούσε ένα έτος. Έτσι περίτεχνα εξαιρούνται από αυτή τη μοριοδότηση επί σειρά ετών , χωρίς δική τους ευθύνη. Δεν αποτέλεσε προσόν διορισμού για όσους μηχανικούς πολυτεχνείων μπήκαν με ΑΣΕΠ το 2001. Εξάλλου πρόκειται για ιδιαίτερο απαιτητικό πρόγραμμα με 9 μαθήματα, καθημερινές παρακολουθήσεις με φυσική παρουσία, πρακτικές ασκήσεις μικροδιδασκαλίες και πτυχιακή εργασία.