• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΡ Εκπαιδευτικός ΠΕ' | 11 Ιουλίου 2021, 20:09

    Άρθρο 31 2α) Σε ειδικότητες π.χ. κλάδου ΠΕ79 των Μουσικών που έχουν διοριστεί στα σχολεία με πτυχία από Ωδεία και όχι ως πτυχιούχοι Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και τυγχάνει να έχουν ένα άλλο πτυχίο πανεπιστημιακής εκπαίδευσης που δεν αποτέλεσε προσόν για τον διορισμό τους ως Μουσικοί, είναι δυνατόν να μοριοδοτείται ως δεύτερο πτυχίο ενώ είναι το πρώτο ουσιαστικά πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης; Άρθρο 31 2 βζ) και βη) : Στην παρούσα φάση, καθώς δεν έχουν δοθεί ίσες ευκαιρίες από το Υπουργείο Παιδείας σε όλους τους κλάδους όπως πχ. ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07 να παρακολουθήσουν την επιμόρφωση Β2 (πέρυσι ξεκίνησε για πρώτη φορά η επιμόρφωση Β2 για τους κλάδους Ξένων Γλωσσών και οι συμμετέχοντες μπήκαν κατόπιν κλήρωσης- τύχης ) , δεν έχει ολοκληρωθεί η πιστοποίηση όσων επιμορφώθηκαν στο Β1 επίπεδο, γιατί οι εξετάσεις αναβλήθηκαν λόγω covid, δεν πρέπει να ισχύσει η προτεινόμενη μοριοδότηση δίνοντας 0,5 και 1 μονάδα μόνο στους πιστοποιημένους επιπέδου Β1-Β2.Προτείνεται να μοριοδοτηθεί η παρακολούθηση επιμόρφωσης του Β1 γιατί δόθηκε η ευκαιρία σε όλους τους κλάδους αν ήθελαν να παρακολουθήσουν την επιμόρφωση. Προτείνεται επίσης να ληφθούν υπόψη και όλα τα ‘άλλα σεμινάρια που τυχόν να έχει κάνει ο εκπαιδευτικός και έχουν σχέση με τις Νέες Τεχνολογίες γιατί δείχνουν τον ζήλο του να μάθει περισσότερα προς όφελος της ίδιας της εκπαίδευσης και του ιδίου και με κόστος χρόνο από την προσωπική και οικογενειακή του ζωή. Και πιο συγκεκριμένα δίνω το παράδειγμα της σημαντικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που γίνεται με τα ETwinning Seminars τα οποία είναι ΔΩΡΕΑΝ εξαμηνιαία εξ αποστάσεως σεμινάρια και τα διοργανώνει η Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning στην Ελλάδα σε συνεργασία με τους παρακάτω φορείς: • το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο • το Πανεπιστήμιο Αιγαίου • τον Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ) • το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών • την Ελληνική Ένωση για την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση • το Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση [Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α], Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε, Πανεπιστήμιο Κρήτης • το Εργαστήριο προηγμένων εφαρμογών κινητών συσκευών και εκπαιδευτικών εφαρμογών, ΑΕΤΜΑ, Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας • το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΕΔΙΦΕΤ) Επιπλέον ο Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης της δράσης eTwinning λειτουργεί από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος» (Ι.Τ.Υ.Ε.) με τη συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Προτείνεται επίσης και οι επιμορφωτές που συμμετέχουν εντελώς δωρεάν σε αυτά τα σεμινάρια και επιβλέπουν και βαθμολογούν τους επιμορφούμενους. να τύχουν και ένα είδος επιβράβευσης για τη δουλειά που γίνεται ναι μεν οικειοθελώς αλλά πάνω από όλα δωρεάν. Θα μπορούσε να αποτελέσει μια αρχή και μια αναγνώριση της προσπάθειας πολλών τέτοιων εκπαιδευτικών για να συνεχίσουν να το κάνουν και να προσφέρουν τις γνώσεις τους και τον χρόνο τους για την επιμόρφωση και στην κατάρτιση χιλιάδων άλλων εκπαιδευτικών. Άρθρο 31 γ) : Η μοριοδότηση των ξένων γλωσσών με 4 συνολικά μόρια είναι αρκετά μεγάλη καθώς λαμβάνουν τον ίδιο αριθμό μορίων με ένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών. Προτείνεται να λαμβάνεται υπόψη και να μοριοδοτείται η πιστοποιημένη γνώση ξένης γλώσσας των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07,πχ ένα πτυχίο Αγγλικών από τους εκπαιδευτικούς Αγγλικής Γλώσσας από τη στιγμή που προσκομίζεται πτυχίο από φορέα αναγνωρισμένο από το Υπουργείο Παιδείας και έχει αποκτηθεί πριν καν και τη λήψη του πτυχίου του Πανεπιστημίου Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας δεν καταλαβαίνω γιατί να μην ληφθεί υπόψη και μοριοδοτηθεί; Η προσπάθεια και η απόκτηση προσόντων ακόμη και από την εφηβική ηλικία θα πρέπει να εκμηδενίζεται στην μετέπειτα ζωή του; Άρθρο 31 3γβ) : Προτείνεται στα καινοτόμα προγράμματα ή δράσεις να συμπεριληφθεί και η συμμετοχή του Ευρωπαϊκού προγράμματος Teachers4Europe που ξεκίνησε να υλοποιείται από το 2011 και συνεχίζει μέχρι σήμερα.