• Σχόλιο του χρήστη 'Ευδοκια Καλπατσινίδου' | 11 Ιουλίου 2021, 21:01

    Οι στόχοι της εκπαίδευσης θα επιτυγχάνονταν καλύτερα εάν τα κριτήρια επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης (διευθυντών, συντονιστών, σύμβουλων, …), σχετίζονται με την κατάρτιση, την ηθική, τη δημιουργικότητα, την ικανότητα σχεδιασμού, οργάνωσης, προγραμματισμού, συνεργασίας, την επιχειρηματική κριτική σκέψη, … και την προσωπική υπευθυνότητα και συνέπεια των υποψήφιων στελεχών εκπαίδευσης. Ιδιαίτερα ο διευθυντής της σχολικής μονάδας, μπορεί, εύκολα, να παρεκτραπεί συμπεριφοριστικά, με την παροχή υπερεξουσιών σε συνδυασμό με έλλειψη κατάρτισής του και να γίνει, αυτός, αιτία δυσλειτουργίας της σχολικής μονάδας στην οποία υπηρετεί. Επιπλέον, είναι πολύ ζημιογόνο για τη λειτουργία του σχολείου, να καταλαμβάνουν θέσεις ευθύνης, άνθρωποι που απλώς κάνουν δημόσιες σχέσεις (συνήθως με ανήθικους τρόπους) χωρίς να παράγουν έργο και θετικό αποτέλεσμα.