Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο Άρθρο 31, παρ.5, Τα στοιχεία που συνεκτιμώνται κατά τη συνέντευξη αποτιμώνται σε αξιολογικές μονάδες ως εξής: α) η συγκρότηση της σκέψης και του λόγου: πέντε (5) μονάδες, β) η ικανότητα έκφρασης και επικοινωνίας: πέντε (5) μονάδες και γ) η συστηματική ενημέρωση στα εκπαιδευτικά ζητήματα, καθώς και οι γνώσεις και οι ικανότητες του υποψηφίου σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της διεκδικούμενης θέσης στελέχους: δέκα (10) μονάδες. Μήπως θα έπρεπε να περιλαμβάνεται ψυχολόγος στο συμβούλιο, ως καθ’ ύλην αρμόδιος για τη συγκρότηση σκέψης και προσωπικότητας; Μήπως έτσι αποφευχθούν βαθμοί άριστων, οι οποίοι απλώς επιδιώκουν φιλικές σχέσεις με κομματικούς μηχανισμούς(συμπολίτευσης ή αντιπολίτευσης) και τους διοικούντες σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης; Είναι αναγκαίο να αποκλεισθεί οποιαδήποτε διαταραχή στη συμπεριφορά και προσωπικότητα κάθε εκπαιδευτικού. Για την πληρέστερη αξιολόγηση της προσωπικότητας και της συγκρότησης του υποψηφίου διευθυντή στη συνέντευξη οφείλεται να θεσπιστεί το να παρίσταται και ψυχολόγος. Η επιστημονική του κατάρτιση τον καθιστά ικανό να διερευνήσει το πώς ένα άτομο αισθάνεται, ενεργεί, σκέπτεται ή αντιλαμβάνεται, τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας και τις ικανότητες του, επομένως και την επαγγελματική καταλληλότητα για θέση ευθύνης.