Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη ΕΛΠΙΝΙΚΗ | 12 Ιουλίου 2021, 00:23
Ασφαλώς και τα παλαιότερα μεταπτυχιακά, ιδίως τα μονοετή ήταν ευκολότερα, καθώς η εργασία που εκπονούνταν για το προς μελέτη θέμα, βασίζονταν σε βιβλιογραφία και δεν υπήρχε η ταχύτατη εξέλιξη, ανανέωση και προσθήκη γνώσεων των τελευταίων χρόνων στις επιστήμες. Σήμερα ανιχνεύεται τυχόν αντιγραφή και απαιτείται έρευνα. Όσο για τη βιβλιογραφία, είναι γνωστή η αύξηση του όγκου της(γεωμετρική πρόοδος). Εκτός την έρευνα για την απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου, απαιτείται επικαιροποιημένη γνώση, άψογη γνώση ξένων γλωσσών, μελέτη paper, στατιστικές γνώσεις και πολλά άλλα. Τα προηγούμενα σε συνδυασμό με την πρόοδο των επιστημών έχουν αυξήσει το χρόνο απόκτησης, την προσπάθεια που καταβάλλεται, την προστιθέμενη αξία του μεταπτυχιακού τίτλου. Επομένως, είναι αναγκαίο και δίκαιο να διαφοροποιείται η αποτίμηση του μεταπτυχιακού τίτλου λόγω των εξαιρετικά μεγάλων διαφορών στη διάρκεια των σπουδών. Περ. αγ) πρώτος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών : τέσσερις (4) μονάδες. Προτείνεται αποτίμηση με βάση τα εξάμηνα σπουδών (4 εξάμηνα – 4 μονάδες, 3 εξάμηνα – 3 μονάδες, 2 εξάμηνα – 2 μονάδες). Περ. αδ) δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών: δύο (2) μονάδες . Προτείνεται αποτίμηση με βάση τα εξάμηνα σπουδών (4 εξάμηνα – 2 μονάδες, 3 εξάμηνα – 1,5 μονάδες, 2 εξάμηνα – 1 μονάδα).