• Σχόλιο του χρήστη 'Πέτρου Κωνσταντίνος' | 12 Ιουλίου 2021, 01:47

    Ενώ είναι σχεδόν από όλους αποδεκτό ότι η εμπειρία ενός εκπαιδευτή ενηλίκων συμβάλλει σημαντικά όταν αυτός κληθεί να διοικήσει, να αλληλεπιδράσει και να υποστηρίξει ομάδα ενηλίκων, εν τούτοις δεν προβλέπεται κάποια ιδιαίτερη πριμοδότηση στα κριτήρια επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης. Το ζήτημα θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι "σκανδαλωδώς" παραμελημένο, δεδομένου ότι μοριοδοτούνται προσόντα και τίτλοι που καμία (ή τουλάχιστον μικρή) σχέση έχουν με τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, που είναι η κυρία αποστολή ενός στελέχους στην εκπαίδευση (Διδασκαλείο, γνώση ξένης γλώσσας κ.λπ.). Επίσης κατά τη διαδικασία της συνέντευξης θα πρέπει η επιτροπή να λαμβάνει υπόψιν της τι είδους τίτλοι είναι αυτοί που επικαλείται ο υποψήφιος, πού αποκτήθηκαν, πότε και βεβαίως με ποιον τρόπο. Με αυτόν τον τρόπο θα ξεχωρίζουν τα "πραγματικά" μεταπτυχιακά από αυτά της λεγόμενης "βιομηχανίας". Επιπρόσθετα, είναι αρκετά παράλογο να μοριοδοτούνται με τον ίδιο ακριβώς βαθμό οι επιμορφωτές με τους επιμορφούμενους (Β' επίπεδο, Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης), εφόσον είναι δεδομένο ότι σε καίριους τομείς της εκπαίδευσης, όπως λόγου χάρη η ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη διδασκαλία, οι "δάσκαλοι" είναι πιο έμπειροι από τους "μαθητές" και σίγουρα περισσότερο αποτελεσματικοί στην άσκηση διοικητικών καθηκόντων.