Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για το άρθρο 160 - Μεταβατικές διατάξεις Κεφαλαίου Β΄ Στο άρθρο 160 αναφέρεται ότι κατά την πρώτη επιλογή όλων των στελεχών της εκπαίδευσης, σύμφωνα με τον παρόντα νόμο, το κριτήριο της αξιολόγησης των υποψηφίων, σύμφωνα με την περ. γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 30 δεν μοριοδοτείται. Στο άρθρο 31 και στην παράγραφο 3 υποπαράγραφος αβ αναφέρεται ότι η άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ.μοριοδοτείται με 0,50 μονάδες ανά διδακτικό έτος, για το οποίο ο υποψήφιος ΕΧΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΘΕΤΙΚΑ και έως δύο (2) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Η μοριοδότηση της παρούσας υποπερίπτωσης προσαυξάνει τη μοριοδότηση της υποπερ. αα΄. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΣΤΗ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΘΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΘΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ; ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΘΕΙΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΟΠΩΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗΚΕ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ Ή ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΤΣΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΑΠΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ. Είναι άδικο κατά την πρώτη επιλογή όλων των στελεχών της εκπαίδευσης να μην μοριοδοτηθεί το κριτήριο της αξιολόγησης για όσα στελέχη αξιολογήθηκαν, διότι η αξιολόγηση εφαρμόστηκε με πιεστικές αποφάσεις των προηγούμενων κυβερνήσεων και όσοι αξιολογήθηκαν αγωνίστηκαν για να αξιολογηθούν θετικά όπως αγωνίστηκαν όλοι να μπουν σε κάποιο μεταπτυχιακό ή διδακτορικό και να το ολοκληρώσουν.