• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρίνα Κ.' | 12 Ιουλίου 2021, 09:08

    Άρθρα 87-91: Αναφορικά με τις αρμοδιότητες του διευθυντή της σχολικής μονάδας. Είναι σφάλμα να δίνονται υπερεξουσίες σε ένα άτομο όταν υποτίθεται ότι προσπαθούμε να προάγουμε το δημοκρατικό σχολείο. Όταν προσπαθούμε να διδάξουμε και να διασφαλίσουμε στους μαθητές την ισοτιμία, την πολυγνωμία, τον σεβασμό κα. Δε γίνεται ένα άτομο να είναι πάνω από όλους. Παράλληλα, ο διευθυντής αποφασίζει χωρίς συγκεκριμένα κριτήρια για το ποιός ορίζεται ενδοσχολικός συντονιστής, μέντορας κλπ. Δίνοντας με αυτό τον τρόπο ώθηση σε όποιο άτομο θέλει, αφού η θητεία σε αυτές τις θέσεις συνυπολογίζεται στις κρίσεις των στελεχών της εκπαίδευσης. Είναι πολύ επικίνδυνο κάτι τέτοιο καθώς επηρεάζει όλη τη λειτουργία της σχολικής μονάδας και κατ επέκταση τη σχολική πορεία και ζωή των μαθητών. Επιπλέον, σε άλλα άρθρα εκτός των προαναφερόμενων ο διευθυντής αποφασίζει για το ποιός ορίζεται υποδιευθυντής (χωρίς καθορισμένα κριτήρια), ορίζει τα εξωδιδακτικά καθήκοντα, ποιά μαθήματα θα διδάξει ο κάθε εκπαιδευτικός κα. Ο διευθυντής δεν είναι παντογνώστης, ούτε είναι όλη του η ζωή το σχολείο. Είναι άνθρωπος, κάνει λάθη, έχει συναισθήματα. Χρειάζεται τη στήριξη του συλλόγου προσωπικού, χρειάζεται αποκέντρωση των ευθυνών και συνεργασία. Μην αναιρείτε οι ίδιοι τις αξίες που προσπαθείτε να προωθήσετε μέσω της καινοτομίας των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Σας ευχαριστώ.