Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1γ) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τη λειτουργία ομίλων με μαθητές των ΠΠΣ αλλά και με μαθητές από όλα τα σχολεία της δημόσιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΝΗ ΜΟΥΖΟΥΡΑ (ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ) | 23 Ιανουαρίου 2011, 22:36
Ανάλογος θεσμός ήδη υφίσταται, δηλαδή τα προαιρετικά μαθήματα ή λέσχες τα οποία υλοποιούνται μετά το πέρας του ωρολογίου προγράμματος. Μάλιστα, η σχετική νομοθεσία δεν αφορά μόνο τη λειτουργία τους στα πειραματικά, αλλά μπορούν να υλοποιηθούν σε όλα τα σχολεία, όπου οι συνθήκες είναι κατάλληλες. Συνεπώς, θα μπορούσε να επεκταθεί και να εξειδικευτεί η λειτουργία των προαιρετικών μαθημάτων, τα οποία εφόσον εκσυγχρονιστεί η νομοθεσία που τα διέπει, μπορούν να καλύπτουν τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών. Θα μπορούσαν μάλιστα να αποτελούνται από μαθητές /ριες όμορων σχολικών μονάδων με κοινά ενδιαφέροντα, γεγονός που θα μπορούσε να συμβάλει και στην περαιτέρω συνεργασία όμορων σχολικών μονάδων, εφόσον ο αριθμός τους δεν είναι απαγορευτικός και ακυρωτικός του σκοπού και των επί μέρους στόχων λειτουργίας τους.