• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Παπαδοπούλου' | 12 Ιουλίου 2021, 13:16

    Άρθρο 25-Σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός & Ανάγκη αξιοποίησης υπάρχουσας εμπειρίας Ο σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός είναι ένα πεδίο που όντως χρειάζεται στήριξη και ενδυνάμωση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Ωστόσο, η αποτελεσματική στήριξη προϋποθέτει την αξιοποίηση της προϋπάρχουσας γνώσης και εμπειρίας στον τομέα αυτό. Συμμετέχοντας σε Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με το ΚΕΣΥ της περιοχής μου στην υλοποίηση δράσεων επαγγελματικού προσανατολισμού για τους μαθητές του σχολείου μας. Η εμπειρία ήταν πραγματικά άριστη. Είχαμε μάλιστα ξεκινήσει συζητήσεις για την υλοποίηση νέων δράσεων για την επόμενη σχολική χρονιά. Ωστόσο, οι προτεινόμενες αλλαγές στο νέο νομοσχέδιο δεν προβλέπουν την υπηρεσιακή μετακίνηση εκπαιδευτικών-συμβούλων επαγγελματικού προσανατολισμού που έχουν επιλεγεί και υπηρετούν στα ΚΕΣΥ, δημιουργώντας ασυνέχεια και αφήνοντας έξω από το νέο σύστημα στελέχη με πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες στον τομέα αυτό. Θεμιτή η αναβάθμιση των δημόσιων υπηρεσιών συμβουλευτικής επαγγελματικού προσανατολισμού, απαραίτητη όμως είναι η συνέχεια και η αξιοποίηση της υπάρχουσας εμπειρίας.