Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πάνω σε ζητήματα μοριοδότησης για την επιλογή στελεχών (Άρθρα 30 & 32): Σχετικά με τα Διδασκαλεία: Ο Νόμος ορίζει, και πολύ σωστά, στο άρθρο 32, ότι μοριοδοτούνται και για διευθυντές σχολικών μονάδων. Για να καταφέρει να μπει κάποιος σε διδασκαλείο έπρεπε η καρέκλα του να τρυπήσει από το διάβασμα. Ακολουθούσε διετής φοίτηση με εξετάσεις σε 25 περίπου μαθήματα και κατάθεση τουλάχιστον 3 εργασιών. Κατεύθυνση σχετική με τη διοίκηση υπήρχε. Το επιχείρημα ότι δεν υπάρχουν πια διδασκαλεία είναι σαθρό. Με αυτό το σκεπτικό και μεταπτυχιακά που υπήρχαν πριν 15 χρόνια και τώρα δεν υπάρχουν δεν πρέπει να προσμετρώνται. Ας μην τοποθετούμαστε λοιπόν με γνώμονα τι μας συμφέρει ατομικά. Δεν έχω διδασκαλείο, ας προτείνω να μην μετράει. Τι να μη μετράει; Ο κόπος και οι σπουδές κάποιου εκπαιδευτικού; Σχετικά με τη συνέντευξη: Προτείνω να δίνει μέχρι 10 μονάδες και όχι 20. Οι υπόλοιπες 10 μονάδες να δίνονται μέσα από γραπτή δοκιμασία σε θέματα άσκησης διοίκησης και αντιμετώπισης περιπτώσεων. Σχετικά με τη διδακτική εμπειρία: Προτείνω ο απαιτούμενος χρόνος διδακτικής εμπειρίας να είναι τα 16 χρόνια - τα 12 που ορίζονται από το νομοσχέδιο είναι πολύ λίγα - από τα 40 που τελικά θα υπηρετήσει κάποιος, δηλαδή να έχει καλύψει με πλήρες διδακτικό έργο τα 2/5 της συνολικής του διαδρομής στην εκπαίδευση, ώστε να αποκτήσει την απαιτούμενη εμπειρία για να γίνει στέλεχος.