• Σχόλιο του χρήστη 'Ευαγγελία' | 12 Ιουλίου 2021, 17:30

    Ουσιώδες βήμα η ένταξη της αξιολόγησης στην εκπαίδευση. θα πρέπει όμως να γίνει και με ουσιώδη τρόπο. Εδώ αξιολογητές και αξιολογούμενοι εναλλάσσουν ρόλους, κάτι που αφήνει υπόνοιες για μη έγκυρες ούτε αξιόπιστες διαδικασίες. Γίνεται μια προσπάθεια να αποφευχθεί αυτό με αξιολογητές εκτός δομής, αλλά και αυτοί απέχουν ένα βήμα στην ιεραρχία, οπότε καταλήγουμε πάλι στα ίδια και ουσιαστικά το σύστημα αξιολογεί τον εαυτό του. Αφήνονται έξω από τη διαδικασία οι γονείς, αλλά και οι μαθητές που είναι και οι αποδέκτες των παρεχόμενων υπηρεσιών. Για παράδειγμα, μια συζήτηση με τους γονείς μιας τάξης θα ήταν πολύ γόνιμη. Επίσης, όταν μιλάμε για αρνητική αξιολόγηση, τίθεται μόνο το θέμα της έλλειψης επάρκειας. Υπάρχουν όμως και άνθρωποι οι οποίοι είναι ακατάλληλοι: δεν μπορούν να σταθούν στο ρόλο τους ούτε να διαχειριστούν τον εαυτό τους. Τέλος, η αξιολόγηση θα πρέπει να επεκταθεί σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες...