• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΤ' | 12 Ιουλίου 2021, 18:36

    1)Το νομοσχέδιο επιλογής στελεχών εκπαίδευσης καθιερώνει τη λογική της ενιαίας μοριοδότησης των στελεχών εκπαίδευσης στην αξιολογηση των επιστημονικών κριτηρίων, χωρίς να κάνει διάκριση μεταξύ συμβούλων που έχουν έναν καθαρά επιστημονικό και καθοδηγητικό ρόλο και των στελεχών διοίκησης (Διευθυντών Β/θμιας, Δ/ντών σχολικών μονάδων, κλπ). Κατά συνέπεια εισάγει υπερβολικά υψηλή αξιολόγηση σε επιστημονικά κριτήρια (και ιδιαίτερα αυτά που αφορούν το συγγραφικό έργο) που ναι μεν κάνουν τη διαφορά όταν πρόκειται για επιλογή σχολικών συμβούλων που η επιστημονική πληρότητα στο γνωστικό αντικείμενο και σε παιδαγωγικά θέματα πρέπει να είναι ανάλογη της θέσης που διεκδικούν, όταν όμως πρόκειται για στελέχη διοίκησης άλλα θα πρέπει να είναι τα κριτήρια που πρέπει να αξιολογηθούν για να κριθούν οι διοικητικές ικανότητες των υποψηφίων. 2)Δεν υπάρχει μοριοδότηση των αιρετών μελών για τη συμμετοχή στα υπηρεσιακά συμβούλια καθώς και στα α/θμια πειθαρχικά συμβούλια. Με δεδομένη την ιδιαίτερα υψηλή διοικητική εμπειρία που συνεπάγεται η συμμετοχή στα συμβούλια αυτά, πρέπει να καθιερωθεί μοριοδότηση τουλάχιστον 0,50 μονάδες για κάθε έτος και έως 4 συνολικά. Η ίδια μοριοδότηση πρέπει να καθιερωθεί και για τα υπόλοιπα μέλη των υπηρεσιακών συμβουλίων. Και στις δύο περιπτώσεις θα πρέπει να αποδίδεται μόνο όταν δεν υπάρχει παράλληλη άσκηση διοικητικού έργου (π.χ. Διευθυντή, υποδιευθυντή, κλπ). 3) Δεν μοριοδοτείται πουθενά η κοινωνική και επιστημονική δράση των υποψηφίων στελεχών. Η συμμετοχή σε αυτοδιοικητικούς φορείς (αντιδήμαρχοι, σχολική επιτροπή, δημοτική επιτροπή παιδείας, κλπ), επιστημονικά σωματεία και συλλόγους, πολιτιστικούς φορείς, κλπ. Αυτά τα κριτήρια αναδεικνύουν τη σχέση του εκπαιδευτικού- υποψηφίου με την κοινωνία και την ικανότητα διοίκησης. 4)Δε μοριοδοτείται η εμπλοκή εκπαιδευτικών σε δράσεις και θεσμούς όπως η ενισχυτική διδασκαλία (υπεύθυνοι ενισχυτικής διδασκαλίας που έχουν έναν καθαρά διοικητικό ρόλο), μέλη ΕΔΕΑΥ, κλπ