Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΡΘΡΟ 31/γβ Η συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα Comenius , Erasmus+ κτλ σαφώς και πρέπει να μοριοδοτείται αλλά τα περισσότερα μόρια τουλάχιστον 1 μόριο ανά πρόγραμμα πρέπει να δίνονται στον υπεύθυνο του προγράμματος που συνήθως μαζί με το διευθυντή είναι υπόλογος στην Εθνική Μονάδα -ΙΚΥ - για την κατάθεση της αίτησης, την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων, τις αναρτήσεις στις πλατφόρμες , στις ιστοσελίδες , την όλη επικοινωνία με τους εταίρους και την ορθή εκτέλεση του προϋπολογισμού. Η εμπειρία από 3 ευρωπαϊκά προγράμματα ( με μετακινήσεις μαθητών δημοτικού στα 2 από αυτά )έδειξε πως τα οφέλη για την εκπαιδευτική κοινότητα είναι πολλαπλά και ευεργετικά για μαθητές, εκπαιδευτικούς, σχολική κοινότητα και για αυτό πρέπει τα ευρωπαϊκά προγράμματα να γίνουν υποχρεωτικά σε όλες τις σχολικές μονάδες .Όμως οι απαιτήσεις αυτών των προγραμμάτων για τον υπεύθυνο είναι πολύπλευρες και απαιτούν πολλές ώρες που δε" φαίνονται " καθώς γίνονται εκτός σχολικού ωραρίου. Πολλαπλές συνεδριάσεις της παιδαγωγικής ομάδας και μεγάλες ευθύνες κυρίως όταν μετακινούνται μικροί μαθητές. Ο υπεύθυνος του προγράμματος θα έπρεπε εξαρχής να έχει τουλάχιστον 2 ώρες μειωμένο ωράριο πράγμα που τόσα χρόνια δυστυχώς δε συνέβαινε τουλάχιστον στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση . Ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα διετές με 70 σελίδες το λιγότερο η αίτηση , με αρκετές σελίδες για ενδιάμεση και τελική αξιολόγηση, με σοβαρές προδιαγραφές και ελπίδες για συνέχιση των ευρωπαϊκών συνεργασιών θα μπορούσε να θεωρηθεί για τον υπεύθυνο του προγράμματος ίδιας σπουδαιότητας και βαρύτητας τουλάχιστον με μια διπλωματική εργασία .